Giới thiệu bản thân
Mô tả về bản thân, nêu các kỹ năng, năng lực, lợi thế và điểm còn hạn chế của bạn nếu có
content
My current short-term goal is to take advantage of the skills I learned in the receptionist job to apply to my new job. At the same time, in the long run, I also cultivate more knowledge and skills to develop myself more and be more suitable for the change of work.
Giới thiệu bản thân
My current short-term goal is to take advantage of the skills I learned in the receptionist job to apply to my new job. At the same time, in the long run, I also cultivate more knowledge and skills to develop myself more and be more suitable for the change of work.
Trình độ học vấn / chuyên môn
Mô tả về quá trình học vấn/chuyên môn của bạn
education
Trình độ học vấn / chuyên môn
Đại Học Tôn Đức Thắng
Du lịch - Đại học
2013 → 2017
As one of the top university with a major in Tourism and Tourism Management, it is designed on the basis of reference to the advanced study program in tourism management of Hong Kong Polytechnic University (Top 100 World Universities). The program is modern, suitable for the development of society and meets the needs of international integration; equipping with in-depth knowledge on how to manage tourism, planning and implementing tourism services.
Kỹ năng
Mô tả những kỹ năng và kinh nghiệm của bạn
experience
Communicate |
|
Problem-solving |
|
Leadership |
|
Time management |
|
Teamwork |
|
Kinh nghiệm làm việc
Mô tả kinh nghiệm làm việc
experience
Giám sát Lễ Tân - Khách sạn Becamex Newcity
11/2017 → 1/2022 (4 năm 2 tháng)
Thành phố Mới Bình Dương
Main resposibilites:
- Do trainings for new staff and daily review training during shift handover
- Experienced in money exchange for guests, make new reservations, chasing payment in case there is any change (for city ledger accounts of corporates, travel agents and groups), receiving deposits from other food and beverage outlets and events (wedding, conference…).
- Monitoring and ordering departmental stationeries and working tools/equipment.
- Handling guests’ complaints and special requests then Briefing or handing over to the next shifts and ensure it is done completely.
- Handling mistakes such as billings, credit cards transactions and report to Front Desk Manager.
- Ensure duty roster is appropriate in all shifts, timekeeping.
- Conduct appraisal for front desk team when renewing the labor contract /at the end of the year and report to manager.
- Conduct monthly departmental meetings, organize birthdays and events for the department.
Skills gained:
- Communicate clearly and thoughtfully to enage audience.
- Able to use MS Office: Word, Excel... to present documents as reports.
- Get the job done right in an honest, caring way.Know my job well and serve as an expert. Learn and apply knowledge and skills to work.
- Actively purse self-development; learn from experience; modify behavior base on feedback; demonstrate flexibility in handling change, unclear situations, shifting priorities and new job requirements.
- Ensure all job duties are perfomed with care and attention to detail; personal check work accuracy; understand how the details affect the big picture.
- Ensure high quality; excellence and value in work.
- Have the opportunity to meet and learn cultures from many countries (Korea, Japan, China, Singapore, UK, USA, Russia, Sweden...)
Mong muốn về công việc
Hãy nói cho nhà tuyển dụng biết những mong muốn của bạn về môi trường làm việc, vị trí công việc, địa điểm, thời gian và thu nhập...
content2
Mong muốn tìm một công việc văn phòng ổn định về mặt kinh tế, môi trường làm việc thân thiện, năng động để có cơ hội trao dồi và phát triển bản thân.
Mong muốn về công việc
Mong muốn tìm một công việc văn phòng ổn định về mặt kinh tế, môi trường làm việc thân thiện, năng động để có cơ hội trao dồi và phát triển bản thân.
ĐÁNH GIÁ PROFILE
Nội dung nhập vào không được vượt quá 5000 kí tự.