Trình độ học vấn / chuyên môn
Mô tả về quá trình học vấn/chuyên môn của bạn
education
Trình độ học vấn / chuyên môn
Đại học Tài Chính - Kế toán
Kế toán doanh nghiệp - Đại học
2011 → 2017
Tham gia chương trình đào tạo hệ Cao Đẳng từ năm 2011 đến năm 2014, và học liên thông hệ Đại học chính quy từ năm 2015 đến năm 2017
Kỹ năng
Mô tả những kỹ năng và kinh nghiệm của bạn
experience
Microsoft Office |
|
Opera System |
|
Team work |
|
Communication |
|
TOEIC 645 |
|
Kinh nghiệm làm việc
Mô tả kinh nghiệm làm việc
experience
Staff Village Receptionist - Hoi An South Development LTD
2/2020 → 7/2020 (4 tháng)
Hoi An
Job Summary
Responsible for handling front office reception and administration duties, including answering phones, handling company inquiries, and sorting and distributing mail.
Primary responsibilities
- Answer phones and operate a switchboard.
- Answer inquiries about company.
- Greet visitors warmly and make sure they are comfortable.
- Give visitors badges and direct them to where they can sign in.
- Send email and faxes.
- Collect and distribute parcels and other mail.
- Perform basic bookkeeping, filing, and clerical duties.
- Take and relay messages.
- Schedule follow-up appointments.
Housekeeping Coordinator - Laguna Vietnam
5/2018 → 5/2019 (1 năm )
Hue
- Safe keep, record and collect all keys and papers held within the Housekeeping Office
- Ensure the sorting of all daily activity reports in the Housekeeping Office
- Answer phone calls promptly , following proper telephone etiquettes as trained and per the standards
- Record all incoming calls, ensure all messages are disseminated and followed up accordingly
- Handle all issues pertaining to Lost & Found - receiving, recording, storage, claiming and clearing
- Update and maintain all housekeeping files
- Follow up and update the room status promptly in the Opera System
- Prepare morning and afternoon villa attendant worksheet with the consultation of the Supervisor on duty
Mong muốn về công việc
Hãy nói cho nhà tuyển dụng biết những mong muốn của bạn về môi trường làm việc, vị trí công việc, địa điểm, thời gian và thu nhập...
content2
Áp dụng những kinh nghiệm, sự hiểu biết của bản thân và phát huy hết kỹ năng của mình để đóng góp cho sự thành công của công ty.
Tích lũy thêm nhiều kinh nghiệm để xử lý công việc hiệu quả, nhanh chóng.
Được gắn bó với công ty trong suốt quá trình phát triển.
Mong muốn về công việc
Áp dụng những kinh nghiệm, sự hiểu biết của bản thân và phát huy hết kỹ năng của mình để đóng góp cho sự thành công của công ty.
Tích lũy thêm nhiều kinh nghiệm để xử lý công việc hiệu quả, nhanh chóng.
Được gắn bó với công ty trong suốt quá trình phát triển.
Thông tin tham khảo
Cung cấp thông tin tham khảo về công ty mà bạn đã làm việc
reference
Hồ Huy Quang
- Assistant Executive Housekeeper
Laguna Viet Nam
housekeeping.anlc@angsana.com - 0915474466
ĐÁNH GIÁ PROFILE
Nội dung nhập vào không được vượt quá 5000 kí tự.