cover CV: Hồ Thị Hiệp

Hồ Thị Hiệp

Hồ sơ 5 sao vàng

Nhân Viên Sale Admin

Giới tính : Nữ
Địa chỉ: 6B/5G KDC Minh Tuấn
Ngày sinh : 1988

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên bao gồm 0 cv đính kèm

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có

Kinh nghiệm làm việc

Từ 5 đến 10 năm

Số tuổi hiện tại

37

Trình độ học vấn

Xem chi tiết

Vị trí mong muốn

Nhân viên

Mức lương mong muốn

Thỏa thuận

Nơi muốn làm việc

Bình Dương

Ngoại ngữ

Tiếng Anh (Khá)

Quy mô công ty lớn nhất từng làm

N/A

Lượt xem hồ sơ

210

Giới thiệu bản thân Mô tả về bản thân, nêu các kỹ năng, năng lực, lợi thế và điểm còn hạn chế của bạn nếu có content gần 4 năm làm Nhân viên phòng quản lí chất lượng và 4 năm làm nhân viên theo dõi đơn hàng

Giới thiệu bản thân

Gần 4 năm làm Nhân viên phòng quản lí chất lượng và 4 năm làm nhân viên theo dõi đơn hàng
Trình độ học vấn / chuyên môn Mô tả về quá trình học vấn/chuyên môn của bạn education Đại học , chuyên ngành Hóa hữu cơ

Trình độ học vấn / chuyên môn

Đại học , chuyên ngành Hóa hữu cơ
Kỹ năng Mô tả những kỹ năng và kinh nghiệm của bạn experience Office

Logical thinking and creative 

Public Speaking 

Team-work 


Kỹ năng

Office

Logical thinking and creative 

Public Speaking 

Team-work 


Kinh nghiệm làm việc Mô tả kinh nghiệm làm việc experience 1. WORK AT PROCTER & GAMBLE Ltd, from Feb 2011 to Sep 2014

Feb 2011 – Sep 2014

Quality Assurance Department

Main responsibilities:

- Build “Quality Culture” in department, support employee, colleague in good quality practice.

- Training and qualified test method for QC

- Owner Laboratory: maintain and get support fix defect.

- Join SIP – Self Improvement Program: annual conduct SIP 2 times/year. Find and fix gaps and have action plan to fix all.

- Manage and deploy SOP (Standard Operation Procedures) to all function in plant

- Work on SAP system

- Join and solve consumer/ customer complaint: to solve and improve quality compliance/satisfaction

Feb 2012 – Sep 2014:

Material Quality Management

Main responsibilities:

- Handle Quality material management work, ensure received material follow technical standard

- Contact with supplier, feedback supplier for any logistic matter, issuematerial for help to build their capability and supply assurance.

- Support and Guideline operation to verify material problems.

2. WORK AT SCANDINAVIAN DESIGN VIETNAM FROM OCT 2014 UNTIL NOW ON

Oct 2014 - Present

Account Managment:

- Manage 18 customers at US market, Canada, NewZealand and Chile.

- Work with customers via email to get the orders and relevant issues

- Update orders into internal system as well as customer system (if any)

- Issue the Pro forma Invoices (PI)

- Provide shipping marks to the customer to get approval before shipping

- Book inspection with third party and follow result before shipping

- Booking with Forwarders or shipping line from customer

- Follow up lead time, materials, QC report... from factory

- Support sales managers and customers all information they need

- Follow up ETD and submit documents to customer in time and get payment from them according payment terms

- Inform to FwD to release cargo at destination also report to accounting department for these amounts

- Follow up issues after sales, receive all claims from customer and process them as soon as possible.

- Maintains the customer file with all relevant information of responsible for a clear defined market or customer portfolio.

- issue order prototype and sample for follow up the status.



Kinh nghiệm làm việc

1. WORK AT PROCTER & GAMBLE Ltd, from Feb 2011 to Sep 2014

Feb 2011 – Sep 2014

Quality Assurance Department

Main responsibilities:

- Build “Quality Culture” in department, support employee, colleague in good quality practice.

- Training and qualified test method for QC

- Owner Laboratory: maintain and get support fix defect.

- Join SIP – Self Improvement Program: annual conduct SIP 2 times/year. Find and fix gaps and have action plan to fix all.

- Manage and deploy SOP (Standard Operation Procedures) to all function in plant

- Work on SAP system

- Join and solve consumer/ customer complaint: to solve and improve quality compliance/satisfaction

Feb 2012 – Sep 2014:

Material Quality Management

Main responsibilities:

- Handle Quality material management work, ensure received material follow technical standard

- Contact with supplier, feedback supplier for any logistic matter, issuematerial for help to build their capability and supply assurance.

- Support and Guideline operation to verify material problems.

2. WORK AT SCANDINAVIAN DESIGN VIETNAM FROM OCT 2014 UNTIL NOW ON

Oct 2014 - Present

Account Managment:

- Manage 18 customers at US market, Canada, NewZealand and Chile.

- Work with customers via email to get the orders and relevant issues

- Update orders into internal system as well as customer system (if any)

- Issue the Pro forma Invoices (PI)

- Provide shipping marks to the customer to get approval before shipping

- Book inspection with third party and follow result before shipping

- Booking with Forwarders or shipping line from customer

- Follow up lead time, materials, QC report... from factory

- Support sales managers and customers all information they need

- Follow up ETD and submit documents to customer in time and get payment from them according payment terms

- Inform to FwD to release cargo at destination also report to accounting department for these amounts

- Follow up issues after sales, receive all claims from customer and process them as soon as possible.

- Maintains the customer file with all relevant information of responsible for a clear defined market or customer portfolio.

- issue order prototype and sample for follow up the status.



Mong muốn về công việc Hãy nói cho nhà tuyển dụng biết những mong muốn của bạn về môi trường làm việc, vị trí công việc, địa điểm, thời gian và thu nhập... content2 mong muốn tìm công việc: sale admin (nhân viên theo dõi đơn hàng), làm việc tại Bình Dương với mức lương: $500-$700

Mong muốn về công việc

Mong muốn tìm công việc: sale admin (nhân viên theo dõi đơn hàng), làm việc tại Bình Dương với mức lương: $500-$700

ĐÁNH GIÁ PROFILE

Nội dung nhập vào không được vượt quá 5000 kí tự.

NỘI DUNG
ĐÁNH GIÁ