cover CV: Võ Thị Phương Thảo

Võ Thị Phương Thảo

Hồ sơ 5 sao vàng

Nhân Viên Chăm Sóc Khách

Giới tính : Nữ
Địa chỉ: Tân Phú, Hồ Chí Minh
Ngày sinh : 1993

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên bao gồm 1 cv đính kèm

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có

Kinh nghiệm làm việc

N/A

Số tuổi hiện tại

32

Trình độ học vấn

Xem chi tiết

Vị trí mong muốn

Nhân viên

Mức lương mong muốn

8 - 12 triệu

Nơi muốn làm việc

HCMC

Ngoại ngữ

N/A

Quy mô công ty lớn nhất từng làm

N/A

Lượt xem hồ sơ

146

Giới thiệu bản thân Mô tả về bản thân, nêu các kỹ năng, năng lực, lợi thế và điểm còn hạn chế của bạn nếu có content Having more than 5 years of experience at positions such as customer services staff, team leader, manager at VinSmart's customer care center - one of the top technology companies in Vietnam; and a Bachelor of International Economics. I would like to have a chance to bring my skills and experiences contributing to the success of the company, as well as develop my career path at position customer services.

Giới thiệu bản thân

Having more than 5 years of experience at positions such as customer services staff, team leader, manager at VinSmart's customer care center - one of the top technology companies in Vietnam; and a Bachelor of International Economics. I would like to have a chance to bring my skills and experiences contributing to the success of the company, as well as develop my career path at position customer services.
Trình độ học vấn / chuyên môn Mô tả về quá trình học vấn/chuyên môn của bạn education

Trình độ học vấn / chuyên môn

Đại học An Giang

Kinh tế Quốc tế - Đại học

2011 → 2015

Kỹ năng Mô tả những kỹ năng và kinh nghiệm của bạn experience

Kỹ năng

Làm việc nhóm
Tin học văn phòng (đánh máy rất nhanh)
Tiếng Anh giao tiếp khá
Kinh nghiệm làm việc Mô tả kinh nghiệm làm việc experience

Kinh nghiệm làm việc

TEAM LEADER OF CUSTOMER SERVICES GROUP - Vincom

12/2017 → 11/2019 (1 năm 11 tháng)

v

Responsible for managing and implementing BTL activities (sampling, events, trade fairs, exhibitions ...) Proposing new business ideas and services for partners. Support partners to develop consumer stimulus strategies. Prepare Action plan and Checklist for details of project event execution Monitoring and quality assurance of project implementation. Directly coordinate the program Responsible for budget control compared to the plan Follow the work of related teams within the company to make sure the items in the checklist of the event are completed fully and on time. Gather information from competitors' activities to plan appropriate activities. Looking for new partners through trade activities (trade fairs, exhibitions, ...). Maintain care of old partners Accomplishments: Excellent performance in assigned work, and rewarded for outstanding staff.

MANAGER AT CUSTOMER CARE CENTER VINSMART - AN GIANG - VinSmart

12/2019 → Hiện tại

AN GIANG

Duties: Manage and take responsibility for all activities, staff, customers, and matters related to the center. Quality assurance service to meet customer satisfaction. Develop a strategy to develop the center's operations with the Board of Directors. Report weekly, monthly, and quarterly business operations to the Board of Directors. Collect and report feedback about products and services to upper managers, in order to improve service quality and find potential customers. Gathering activities of competitors to formulate appropriate business plans to submit to the Board of Directors Looking for more new partners, while maintaining the care of old partners. Checking, assigning, giving suggestions, and motivating employees. Accomplishments: Excellent performance in assigned work, and rewarded for outstanding staff.

ĐÁNH GIÁ PROFILE

Nội dung nhập vào không được vượt quá 5000 kí tự.

NỘI DUNG
ĐÁNH GIÁ