Địa điểm: HCMC | Hạn nộp: 31/07/2023 | Mức lương: Thỏa thuận | Giờ làm việc: Giờ hành chính | Số lượng cần tuyển: 1
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Hạn nộp
31/07/2023
Mức lương
Thỏa thuận
Số lượng
1
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Địa điểm
HCMC
Lĩnh vực
Cơ khí lắp ráp Điện tử/ Lắp ráp
Ngành nghề
Trợ lý giám đốc
Vị trí
Trợ lý/ Thư ký
KEY DUTIES:
• Formulate, implement and optimize member acquisition, retention and loyalty strategies for 10+ regions in Asia through conducting behavioural analyses on Members’ transactional data at portfolio level, estimating revenue impact and referencing to the latest market / industry data
• Manage and optimize member portal and loyalty program, and advocate best data practices, tools and platforms to enrich member profile, enhance segmentation, deliver a personalised experience and drive sales
• Develop relevant, engaging and more personalized contents and offers for members and potential members and monitor customer receptivity of different contents
• Define/refine membership policy, workflow and frameworks, and ensure proper implementations of relevant day-to-day operations in all customer touch points and event procedures to acquire data, optimize loyalty activation program impacts, drive sales from members as well as maintaining customer satisfaction and loyalty
• Work closely with regions and technical teams to monitor member comments and drive necessary enhancements and/or new membership-related initiatives from defining business requirements, conducting UAT to deploying solutions
• Manage & prepare the reporting environment including data sources & quality of imported data.
• Generate monthly reports based on online and offline data to create/refine member personas, understand customer behaviour and journeys, evaluate effectiveness of the loyalty-related activities and draw actionable insights
• Perform other ad-hoc projects as assigned
• Business travel is required
2. Experience:
• 4+ years of experience in membership, rewards program, loyalty marketing or similar capacity
• Strong track record in taking commercial decisions based on customer data and local market information where experience in regional role in Asia is highly advantageous
• Experience in project management for customer loyalty program, and creating and implementing long-term membership strategic plans, setting KPI/budgets, following up goals and evaluation
3. Knowledge:
• Strong communication, negotiation, and interpersonal skills
• Logical and analytical mindset to determine and implement workflow, data rules and audience logic
• Proactive, independent, fast-learning and attentive to details
• Excellent verbal and written communications skills to effectively interact and build a rapport with business users and technical teams
• Proficient in both of spoken and written English
4. Functional Skills:
• Experience in Salesforce, Google Analytics, PowerBI and/or any similar solutions is an advantage
• Understanding of customer segmentation, behaviour tracking, data layer, AI, CRM and/or CDP is an advantage
Ngày tạo gian: 18-05-2023
Quy mô:
TTI là công ty hàng đầu thế giới chuyên thiết kế, sản xuất và tiếp thị Dụng cụ Máy, Thiết bị Điện Ngoài trời, Thiết bị gia dụng và Chăm sóc Sàn. TTI là tổ chức phát triển theo định hướng chiến lược toàn cầu. Chúng tôi đã xác định được bốn lĩnh vực chiến lược thúc đẩy thành công của công ty.
Địa chỉ: Số 9A VSIP II-A, đường số 27, KCN Việt Nam - Singapore II A, Xã Vĩnh Tân Tân Uyên, Bình Dương
Điện thoại: 0358 37 33 34
Website: https://www.ttigroup.com.vn/
Lượt xem: 17421
Hạn cuối: 31/05/2024
Hạn cuối: 24/05/2024
Hạn cuối: 24/05/2024
Trợ Lý Kinh Doanh Biết Tiếng Trung
CÔNG TY CỔ PHẦN GIẢI PHÁP CÔNG NGHỆ CAO HTG
HCMC Thỏa thuận 1 người
Hạn cuối: 31/05/2024
Hàng ngàn công việc đang chờ bạn
TƯ VẤN VÀ HỖ TRỢ ỨNG VIÊN
Fanpage | 091 668 0330 VIỆC LÀM NHÀ MÁY, KHU CÔNG NGHIỆP
TƯ VẤN NHÀ TUYỂN DỤNG Mail: info@vieclamnhamay.vn
BÌNH LUẬN - PHẢN HỒI
Nội dung nhập vào không được vượt quá 5000 kí tự.