1500 400
29362 1

Sales Admin

Địa điểm: HCMC | Hạn nộp: 31/07/2021 | Mức lương: Thỏa thuận | Giờ làm việc: Giờ hành chính | Số lượng cần tuyển: 2

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Sales Admin

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Thông tin cơ bản

Hạn nộp
31/07/2021

Mức lương
Thỏa thuận

Số lượng
2

Giờ làm việc
Giờ hành chính

Địa điểm
HCMC

Vị trí
Nhân viên

Mã QR giới thiệu

Mô tả công việc

Job Summary

To provide sales support and technical support in:

 Quotations

 Logistics

 Order handling and customer support

 Marketing

Responsibilities

 Assist the Regional Sales Manager in all daily secretarial and administrative

tasks

 Provide precise translation/ interpretation services

 Prepare presentation materials as well as to take minutes of meetings as required

 Assist the Sales Manager and Sales team with purchasing process and tender

documents preparation & submission.

 Prepare/ consolidate reports as required

 Ensure smooth clearance of goods through availability of all relevant documents

related to quality, country of origin, tax, shipping docs and tracking shipments.

 Supply all required documentation for a certain product/system including type

test reports to customer and notice the customer about delivery issues as well

as goods exit permit.

 Exercise influence over logistics to ensure that the agreed delivery deadline is

met as per contract and any deviations are to be reported to MD/Sales Manager promptly

 Follow up with customer and finance for payment issues, issue payment request

to customer

Coordinate after-sales activities in order to secure added sales of goods or

services aside from the quoted offerings.

 Register customer complaints in appropriate database and report back to MD

Quyền lợi được hưởng

Variable bonus depend on performance, annual salary review

 12 days per year full paid leave

 Annual healthcare plan beside compulsory insurance

 Annual teambuilding event

 Good career deveploment opportunities

 Negotiation salary

Nhập thông tin vào đây để công ty liên hệ lại bạn

Yêu cầu công việc

University Degree in Economics, Business Administration, Foreign Trades,

English or relevant area.

 Experience working in a multicultural environment is a plus

 Good communicate and negotiation skills

 Must be self-motivate

 Experience with MS Word, Excel, Power Point

 Able to multitask and work under pressure

Yêu cầu hồ sơ

Full cv

Thông tin thêm

Công ty TNHH Năng Lượng Môi Trường Biển Đông (ESEC)
Người liên hệ: Nhân sự
Điện thoại: (84-28)-2250-8489
Xin lưu ý: Ghi rõ "Biết đến tin tuyển dụng tại Vieclamnhamay.vn" khi nộp hồ sơ cho chúng tôi. Xin cảm ơn!

GIỚI THIỆU NHÀ TUYỂN DỤNG

Ngày tạo gian: 16-07-2021

Quy mô:

Công ty TNHH Năng Lượng Môi Trường Biển Đông (ESEC) được hình thành dựa trên niềm đam mê và mong muốn của các nhà sáng lập để góp sức xây dựng xã hội ngày một tốt đẹp hơn. Chúng tôi tập trung vào tối ưu hóa sử dụng năng lượng, đồng thời kiểm soát tác động tới môi trường, được thể hiện rõ qua slogan “Turn It Balance”. ESEC chuyên cung cấp các thiết bị hàng hóa, cung cấp các giải pháp và dịch vụ kỹ thuật liên quan đến hệ thống Cấp Nguồn, Quản Lý Năng Lượng, Chuyển Đổi Số - Tự Động Hoá cho các nhà máy công nghiệp và hạ tầng bao gồm: Osisoft, Schneider, Eurotherm, ABB, Siemens, Etap,….

THÔNG TIN LIÊN HỆ

Công ty TNHH Năng Lượng Môi Trường Biển Đông (ESEC)

Địa chỉ: 77 Nguyen Quy Duc Str, An Phu W, Thu Duc City, HCMC, Viet Nam.

Điện thoại: (84-28)-2250-8489

Website: https://www.esec.vn/en

Lượt xem: 2861

BÌNH LUẬN - PHẢN HỒI

Nội dung nhập vào không được vượt quá 5000 kí tự.

NỘI DUNG
ĐÁNH GIÁ

VIỆC LÀM LIÊN QUAN

TỪ KHÓA LIÊN QUAN

Hàng ngàn công việc đang chờ bạn

TƯ VẤN VÀ HỖ TRỢ ỨNG VIÊN

Fanpage | 091 668 0330 VIỆC LÀM NHÀ MÁY, KHU CÔNG NGHIỆP

TƯ VẤN NHÀ TUYỂN DỤNG Mail: info@vieclamnhamay.vn

091 949 0330