1500 400
30845 1

Customer Service Representative (Work By Shift)

Địa điểm: Hà Nội | Hạn nộp: 28/01/2022 | Mức lương: 8 - 12 triệu | Giờ làm việc: Giờ hành chính | Số lượng cần tuyển: 1

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Customer Service Representative (Work By Shift)

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Thông tin cơ bản

Hạn nộp
28/01/2022

Mức lương
8 - 12 triệu

Số lượng
1

Giờ làm việc
Giờ hành chính

Địa điểm
Hà Nội

Vị trí
Nhân viên

Mã QR giới thiệu

Mô tả công việc

* To provide customer care:

- Collect and provide holiday plans and volume forecasts for both Customers' public holidays and Vietnamese public holidays or special days that the company holds an event.

- Follow up pro-actively with production to "warn" customers on the delivery status and delivery difficulties.

- Support Customer Service Manager and Customer Service Team Leader to develop and implement customer reward activities such as Tet, Christmas gifts.

* To handle customer requests/ complaints and propose a solution

- Filter and assign requests to the relevant team/person.

- Monitor and follow up on the progress of resolving requests.

- Ensure requests are handled properly and on-time

- Raise a voice and/or alarm the CS Executive if there are any critical customer-related matters.

- Propose solutions to customer requests/ complaints.

* To manage customer database and customer relationships

- Update and maintain the customer information records, contact list.

- Develop and maintain customer relationships.

* To support Production and other departments in customer-related matters

- Contact and inform customers in any production matters that Production requires such as bad inputs, instruction clarification, wrong quantity, additional editing charge, etc.

- Support Production in checking any order-related matters such as instruction, input.

- Support Production in downloading, uploading, and order creation properly and on-time.

- Transfer finished materials to customers in case it cannot be transferred via systems

- Contact and inform customers in any system matters that System/IT requires such as system errors, system upgrade, system feature launch, etc.

- Contact and inform customers of any billing matters that Accounting requires.

- Greet new customers

- Implement seasonal customer-related production workflow.

- Propose a solution for improvement of IT infrastructure and system for customer service activities.

* Others related tasks as assigned

- Support Customer Service Manager and Customer Service Supervisor in conducting customer satisfaction surveys, analysis issues, and propose action.

- Support Customer Service Manager and Customer Service Supervisor in provide on-job training, coaching, mentoring to the team members.

- Identify areas for quality management optimization/improvements and promote improvement activities of department working processes, workflows.

- Ensure customer service standards are aligned with the corporate standards/values

Quyền lợi được hưởng

  • 13th month, 14th month salary
  • Premium Health care
  • Training and development opportunities
Nhập thông tin vào đây để công ty liên hệ lại bạn

Yêu cầu công việc

- Education: University degree in English, Customer Service, Marketing & Sales, etc... are preferable

- Experience: At least 6 months - 1 year of working experience with customer service and/or marketing and sales, English speaking…

- Experience with quality assurance and quality management for graphics and photos is an advantage.

- Languages: Excellent English skills, especially speaking and writing skills. Fluent in Vietnamese.

- Good communication skills.

- Patient personality.

- Self-motivated with strong team skills, a high degree of punctuality.

- Hard-working and good health.

Yêu cầu hồ sơ

01 bộ hồ sơ đầy đủ.

Thông tin thêm

Công ty TNHH Esoft Vietnam
Người liên hệ: Tuyển dụng
Điện thoại: 0966 124 112
Xin lưu ý: Ghi rõ "Biết đến tin tuyển dụng tại Vieclamnhamay.vn" khi nộp hồ sơ cho chúng tôi. Xin cảm ơn!

GIỚI THIỆU NHÀ TUYỂN DỤNG

Ngày tạo gian: 20-01-2022

Quy mô: 25 - 99

Công ty TNHH Esoft Vietnam là công ty 100% vốn Đan Mạch được thành lập tại Việt Nam từ năm 2007. Esoft Vietnam chuyên cung cấp các dịch vụ và giải pháp đồ hoạ trong lĩnh vực bất động sản cho các khách hàng tại châu Âu, châu Mỹ, châu Úc và là một trong những Công ty hàng đầu thế giới trong lĩnh vực xử lý ảnh.

THÔNG TIN LIÊN HỆ

Công ty TNHH Esoft Vietnam

Địa chỉ: Toà nhà Hàn Việt, 348 Kim Ngưu, Hai Bà Trưng, Hà Nội

Điện thoại: 0966 124 112

Website: https://esoft.com/

Lượt xem: 1858

BÌNH LUẬN - PHẢN HỒI

Nội dung nhập vào không được vượt quá 5000 kí tự.

NỘI DUNG
ĐÁNH GIÁ

VIỆC LÀM LIÊN QUAN

TỪ KHÓA LIÊN QUAN

Hàng ngàn công việc đang chờ bạn

TƯ VẤN VÀ HỖ TRỢ ỨNG VIÊN

Fanpage | 091 668 0330 VIỆC LÀM NHÀ MÁY, KHU CÔNG NGHIỆP

TƯ VẤN NHÀ TUYỂN DỤNG Mail: info@vieclamnhamay.vn

091 949 0330