Thực Tập Sinh Content Marketing
CÔNG TY TNHH SẢN XUẤT VÀ THƯƠNG MẠI KỆ SẮT ATN
HCMC Thỏa thuận 1 người
Hạn cuối: 02/06/2024
Địa điểm: HCMC | Hạn nộp: 31/10/2023 | Mức lương: Thỏa thuận | Giờ làm việc: Giờ hành chính | Số lượng cần tuyển: 1
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Hạn nộp
31/10/2023
Mức lương
Thỏa thuận
Số lượng
1
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Địa điểm
HCMC
Lĩnh vực
Cơ khí lắp ráp Điện tử/ Lắp ráp
SX Linh kiện
Ngành nghề
Marketing
• Contribute to driving business growth and increasing online presence through regions' social channels and digital activities.
• Drive user acquisition, data capture, engagement and conversion across regions through formulating strategies and supporting execution on digital channels including Salesforce Marketing Cloud (eDM, SMS, etc.), online ads (Google, Meta, Yahoo, etc.), social platforms (Facebook, Instagram, YouTube, etc.), website UX/UI, loyalty program, SEO and more.
• Optimize end-to-end digital experience across multiple channels from offline to online and vice versa.
• Build dashboards, ad target groups, Marketing Cloud journey templates and other frameworks upon regions’ requests or whenever deemed necessary
• Analyze data through Salesforce, Google Analytics and other analytical tools to provide actionable insights to develop optimization plans and meet KPIs
• Provide user training to regions on digital platforms and strategies, and monitor corresponding progress
• Manage and facilitate digital project deliverables to time, cost and goals
• Assist in data cleansing and monitoring in CRM and/or other systems
1. Education: Bachelor's degree in Business Administration or relevant disciplines
2. Experience: 3+ years relevant experience in digital project management, digital marketing and/or CRM
3. Experience: Strong understanding in digital advertising, social media, email marketing and customer segmentation strategies based on performance data and local market information where experience in regional role in Asia is highly advantageous.
4. Functional Skills:
• Proficiency in digital platforms including Google Analytics, Google Ads, Meta Business Suite, Facebook Ads Manager, Google Tag Manager and CRM
• Knowledge in Salesforce Marketing Cloud, Google Data Studio, Power BI, AI and/or other similar solutions is a plus
• Creative marketer with strong digital knowledge and business mindset
• Strong communication, negotiation, and interpersonal skills
• Proactive, independent, fast-learning and with a can-do attitude
• Passionate about digital and data
• Excellent verbal and written communications skills to effectively interact and build a rapport with business users and technical teams
• Good command of written and spoken English, knowledge in other Asian language is a plus
Ngày tạo gian: 18-05-2023
Quy mô:
TTI là công ty hàng đầu thế giới chuyên thiết kế, sản xuất và tiếp thị Dụng cụ Máy, Thiết bị Điện Ngoài trời, Thiết bị gia dụng và Chăm sóc Sàn. TTI là tổ chức phát triển theo định hướng chiến lược toàn cầu. Chúng tôi đã xác định được bốn lĩnh vực chiến lược thúc đẩy thành công của công ty.
Địa chỉ: Số 9A VSIP II-A, đường số 27, KCN Việt Nam - Singapore II A, Xã Vĩnh Tân Tân Uyên, Bình Dương
Điện thoại: 0358 37 33 34
Website: https://www.ttigroup.com.vn/
Lượt xem: 17192
Thực Tập Sinh Content Marketing
CÔNG TY TNHH SẢN XUẤT VÀ THƯƠNG MẠI KỆ SẮT ATN
HCMC Thỏa thuận 1 người
Hạn cuối: 02/06/2024
Hạn cuối: 25/05/2024
Hạn cuối: 25/05/2024
Hạn cuối: 17/05/2024
Hạn cuối: 16/05/2024
Hàng ngàn công việc đang chờ bạn
TƯ VẤN VÀ HỖ TRỢ ỨNG VIÊN
Fanpage | 091 668 0330 VIỆC LÀM NHÀ MÁY, KHU CÔNG NGHIỆP
TƯ VẤN NHÀ TUYỂN DỤNG Mail: info@vieclamnhamay.vn
BÌNH LUẬN - PHẢN HỒI
Nội dung nhập vào không được vượt quá 5000 kí tự.