1500 400
35267 1

Chuyên Viên Quản Lý Đơn Hàng

Địa điểm: Hà Nam | Hạn nộp: 05/10/2024 | Mức lương: Thỏa thuận | Giờ làm việc: Giờ hành chính | Số lượng cần tuyển: 1

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Chuyên Viên Quản Lý Đơn Hàng

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Thông tin cơ bản

Hạn nộp
05/10/2024

Mức lương
Thỏa thuận

Số lượng
1

Giờ làm việc
Giờ hành chính

Địa điểm
Hà Nam

Ngành nghề
Khác

Vị trí
Nhân viên

Mã QR giới thiệu

Mô tả công việc

1. Order management - Create and manage customer quotes - Prepare online/offline contracts - Assist in business order confirmation - Track orders/deliveries - Ensure timely delivery of services and information to customers 2. Logistics - Ensure all customs clearance for orders are processed and compliant with regulations - Handle customer complaints/return process - Handle shipping/customs etc. 3. Warehouse - Participate in annual inventory and monthly reconciliation - Track inventory/shipping lead times 4. Others - Support SOP/WI development of Local process and establish Local logistics/order following process - Other tasks and matters assigned by the supervisor

Quyền lợi được hưởng

- Competitive salary, negotiable according to capacity; 13th month salary, salary adjustment once a year, performance bonus, business bonus based on company profits. - Social insurance and holiday benefits. - Gasoline allowance, housing allowance, telephone allowance and language allowance (if you have a Chinese languagecertificate). - Shuttle bus to Ha Nam and Hanoi and can be adjusted according to the number/needs of personnel - Work at a leading Taiwanese manufacturing company, with professional teams and systems.
Nhập thông tin vào đây để công ty liên hệ lại bạn

Yêu cầu công việc

1. Diploma Bachelor's degree in Business/Supply Chain or equivalent major 2. Work experience - Minimum 2-3 years of experience in import, export and customs processes and demand/supply planning - Experience in supply chain/logistics/order tracking/warehouse management - Understand local import and export regulations 3. Others - Practical experience in ERP and MS Office (especially Excel) - Strong organizational skills/ability to handle multiple tasks - Have team spirit and teamwork skills - Good Korean/English communication skills (Korean preferred)

Yêu cầu hồ sơ

Gửi hồ sơ ứng tuyển/hồ sơ lý lịch về địa chỉ email: Cecilia.He@auo.com 

Hoặc liên hệ trực tiếp: C Xuân - HR - 0388609623

Thông tin thêm

Công ty TNHH AUO Việt Nam
Người liên hệ: Hà Xuân
Điện thoại: 0982581496
Chức vụ: HR
Xin lưu ý: Ghi rõ "Biết đến tin tuyển dụng tại Vieclamnhamay.vn" khi nộp hồ sơ cho chúng tôi. Xin cảm ơn!

GIỚI THIỆU NHÀ TUYỂN DỤNG

Ngày tạo gian: 18-11-2023

Quy mô:

AUO Corporation (AUO; Chinese: 友達光電) is a Taiwanese company that specialises in optoelectronic solutions. It was formed in September 2001 by the merger of Acer Display Technology, Inc. (the predecessor of AUO, established in 1996) and Unipac Optoelectronics Corporation. AUO offers display panel products and solutions, and in recent years expanded its business to smart retail, smart transportation, general health, solar energy, circular economy and smart manufacturing service. AUO employs 38,000 people.

THÔNG TIN LIÊN HỆ

Công ty TNHH AUO Việt Nam

Địa chỉ: Khu công nghiệp Đồng Văn 3, Thị xã Duy Tiên, Tỉnh Hà Nam

Điện thoại: 0397915798

Website: auo.com

Lượt xem: 7392

BÌNH LUẬN - PHẢN HỒI

Nội dung nhập vào không được vượt quá 5000 kí tự.

NỘI DUNG
ĐÁNH GIÁ

VIỆC LÀM LIÊN QUAN

TỪ KHÓA LIÊN QUAN

Hàng ngàn công việc đang chờ bạn

TƯ VẤN VÀ HỖ TRỢ ỨNG VIÊN

Fanpage | 091 668 0330 VIỆC LÀM NHÀ MÁY, KHU CÔNG NGHIỆP

TƯ VẤN NHÀ TUYỂN DỤNG Mail: info@vieclamnhamay.vn

091 949 0330