Hạn cuối: 19/04/2025
Địa điểm: HCMC | Hạn nộp: 19/04/2025 | Mức lương: Thỏa thuận | Giờ làm việc: Giờ hành chính | Số lượng cần tuyển: 10
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Hạn nộp
19/04/2025
Mức lương
Thỏa thuận
Số lượng
10
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Địa điểm
HCMC
Lĩnh vực
Da giày
Thực phẩm/ Đồ uống
Ngành nghề
Kinh doanh/ Chăm sóc - Quản lý khách hàng
Vị trí
Nhân viên
• Understand customer enquiries and ensure they are answered or routed through the appropriate support channel.
• Manage customer escalations and ensure that these are answered, tracked, and escalated as required.
• Perform all procedures accurately, including following client’s documented call flows, work processes, data entry requirements, and complaint management processes.
• Ensure all SLAs are met accordingly.
• Demonstrate a strong customer service orientation and take responsibility to ensure customers are satisfied.
• Provide a high level of professionalism and competent customer service.
• Able to communicate effectively with customers in a friendly and polite manner following the client’s processes.
• Able to read, write, and speak fluently and spontaneously in both English and, for native speakers, in their native language.
• Keep up-to-date on social media trends and best practices
• Collaborate with other team members to provide the best possible customer service
• The candidate will be employed under a contract with the company in Vietnam but will be assigned to work in Malaysia
• Opportunity to work with a talented team of professionals
• Be part of fast growing project and work with diverse culture
• Base Salary: 4200MYR /month max
• Night shift allowance: up to 300MYR /month.
• Monthly KPI incentive: up to 300MYR /month.
Work Schedule :
• 5 days/week (any 2 days off).
• Shift: Rotate 24/7 (according to the arrangement of the team leader).
• Rotating shifts: 9 hours/shift/month (including 1.5 hour rest)
• 1+ years of experience in customer service
• Strong understanding of social media trend
• Excellent communication and interpersonal skills
• Ability to work independently and as part of a team
• Can work on a rotational shift and on a weekend
Ngày tạo gian: 19-03-2025
Quy mô:
Tại AN NAM CORP, chúng tôi chuyên về DỊCH VỤ TĂNG TRƯỞNG KINH DOANH & PHÁT TRIỂN NHÂN LỰC, cung cấp các giải pháp chuyển đổi cho các doanh nghiệp ở mọi quy mô. Mục tiêu của chúng tôi là phục vụ cả khách hàng trong nước và quốc tế với sự đổi mới và xuất sắc. Với hơn 20 năm kinh nghiệm tích lũy từ những người sáng lập và chuyên gia trong ngành, AN NAM CORP cam kết thúc đẩy các giải pháp BPO sáng tạo và đáng tin cậy giúp các doanh nghiệp phát triển và dẫn đầu trên thị trường toàn cầu
Địa chỉ: 34 Tiền Giang, Phường 2, Quận Tân Bình, TP.HCM
Điện thoại: 02873056779
Website: https://www.nguyenannamcorp.com/
Lượt xem: 112
Hạn cuối: 19/04/2025
Hạn cuối: 19/04/2025
Hạn cuối: 19/04/2025
Hạn cuối: 19/04/2025
Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng (Customer Services) NEW
HCMC Thỏa thuận 10 người
Hạn cuối: 19/04/2025
Hạn cuối: 19/04/2025
Hạn cuối: 19/04/2025
Hạn cuối: 19/04/2025
Chăm Sóc Khách Hàng Biết Tiếng Anh Hoặc Tiếng Nhật NEW
HCMC Thỏa thuận 5 người
Hạn cuối: 19/04/2025
Hạn cuối: 19/04/2025
Hạn cuối: 18/04/2025
Hạn cuối: 19/04/2025
Hạn cuối: 19/04/2025
Nhân Viên Khai Thác Thị Trường NEW
CÔNG TY TNHH BAOSTEEL CAN MAKING (VIỆT NAM)
HCMC Thỏa thuận 1 người
Hạn cuối: 19/04/2025
Hạn cuối: 19/04/2025
Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng (Customer Services) NEW
HCMC Thỏa thuận 10 người
Hạn cuối: 19/04/2025
Hàng ngàn công việc đang chờ bạn
TƯ VẤN VÀ HỖ TRỢ ỨNG VIÊN
Fanpage | 091 668 0330 VIỆC LÀM NHÀ MÁY, KHU CÔNG NGHIỆP
TƯ VẤN NHÀ TUYỂN DỤNG Mail: info@vieclamnhamay.vn
BÌNH LUẬN - PHẢN HỒI
Nội dung nhập vào không được vượt quá 5000 kí tự.