1500 400
36706 1

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng (Customer Services)

Địa điểm: HCMC | Hạn nộp: 19/04/2025 | Mức lương: Thỏa thuận | Giờ làm việc: Giờ hành chính | Số lượng cần tuyển: 10

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng (Customer Services)

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Thông tin cơ bản

Hạn nộp
19/04/2025

Mức lương
Thỏa thuận

Số lượng
10

Giờ làm việc
Giờ hành chính

Địa điểm
HCMC

Vị trí
Nhân viên

Mã QR giới thiệu

Mô tả công việc

• Understand customer enquiries and respond via applicable channels: email

• Understand customer enquiries and ensure they are answered or routed through the appropriate support channel.

• Manage customer escalations and ensure that these are answered, tracked, and escalated as required.

• Perform all procedures accurately, including following client’s documented call flows, work processes, data entry requirements, and complaint management processes.

• Ensure all SLAs are met accordingly.

• Demonstrate a strong customer service orientation and take responsibility to ensure customers are satisfied.

• Provide a high level of professionalism and competent customer service.

• Able to communicate effectively with customers in a friendly and polite manner following the client’s processes.

• Able to read, write, and speak fluently and spontaneously in both English and, for native speakers, in their native language.

• Keep up-to-date on social media trends and best practices

• Collaborate with other team members to provide the best possible customer service

• The candidate will be employed under a contract with the company in Vietnam but will be assigned to work in Malaysia

Quyền lợi được hưởng

• Competitive salary and benefits

• Opportunity to work with a talented team of professionals

• Be part of fast growing project and work with diverse culture

• Base Salary: 4200MYR /month max

• Night shift allowance: up to 300MYR /month.

• Monthly KPI incentive: up to 300MYR /month.

Work Schedule :

• 5 days/week (any 2 days off).

• Shift: Rotate 24/7 (according to the arrangement of the team leader).

• Rotating shifts: 9 hours/shift/month (including 1.5 hour rest)

Nhập thông tin vào đây để công ty liên hệ lại bạn

Yêu cầu công việc

• Bachelor’s degree in any field

• 1+ years of experience in customer service

• Strong understanding of social media trend

• Excellent communication and interpersonal skills

• Ability to work independently and as part of a team

• Can work on a rotational shift and on a weekend

Yêu cầu hồ sơ

Hồ sơ đầy đủ

Thông tin thêm

Công Ty TNHH Nguyễn An Nam
Người liên hệ: Nhân sự
Điện thoại: 02873056779
Xin lưu ý: Ghi rõ "Biết đến tin tuyển dụng tại Vieclamnhamay.vn" khi nộp hồ sơ cho chúng tôi. Xin cảm ơn!

GIỚI THIỆU NHÀ TUYỂN DỤNG

Ngày tạo gian: 19-03-2025

Quy mô:

Tại AN NAM CORP, chúng tôi chuyên về DỊCH VỤ TĂNG TRƯỞNG KINH DOANH & PHÁT TRIỂN NHÂN LỰC, cung cấp các giải pháp chuyển đổi cho các doanh nghiệp ở mọi quy mô. Mục tiêu của chúng tôi là phục vụ cả khách hàng trong nước và quốc tế với sự đổi mới và xuất sắc. Với hơn 20 năm kinh nghiệm tích lũy từ những người sáng lập và chuyên gia trong ngành, AN NAM CORP cam kết thúc đẩy các giải pháp BPO sáng tạo và đáng tin cậy giúp các doanh nghiệp phát triển và dẫn đầu trên thị trường toàn cầu

THÔNG TIN LIÊN HỆ

Công Ty TNHH Nguyễn An Nam

Địa chỉ: 34 Tiền Giang, Phường 2, Quận Tân Bình, TP.HCM

Điện thoại: 02873056779

Website: https://www.nguyenannamcorp.com/

Lượt xem: 112

BÌNH LUẬN - PHẢN HỒI

Nội dung nhập vào không được vượt quá 5000 kí tự.

NỘI DUNG
ĐÁNH GIÁ

VIỆC LÀM LIÊN QUAN

TỪ KHÓA LIÊN QUAN

Hàng ngàn công việc đang chờ bạn

TƯ VẤN VÀ HỖ TRỢ ỨNG VIÊN

Fanpage | 091 668 0330 VIỆC LÀM NHÀ MÁY, KHU CÔNG NGHIỆP

TƯ VẤN NHÀ TUYỂN DỤNG Mail: info@vieclamnhamay.vn

091 949 0330