1500 400
21802 1

Chuyên Viên Hành Chính Nhân Sự Tổng Vụ

Địa điểm: HCMC | Hạn nộp: 18/05/2025 | Mức lương: Thỏa thuận | Giờ làm việc: Giờ hành chính | Số lượng cần tuyển: 2

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Chuyên Viên Hành Chính Nhân Sự Tổng Vụ

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Thông tin cơ bản

Hạn nộp
18/05/2025

Mức lương
Thỏa thuận

Số lượng
2

Giờ làm việc
Giờ hành chính

Địa điểm
HCMC

Vị trí
Nhân viên

Mã QR giới thiệu

Mô tả công việc

1. Human Resources management

- Plan manpower schedule. Ensure sufficient manpower during operation and get work performance

- Be responsible for Group Leader(s) and General Staff’s performance

- Take part in recruitment & selection activities for the Division’s staffing

- Motivate, training and develop staff to encourage their professional development

- Identify potential staff for succession planning purposes

- Build and promote teamwork spirit

- Recheck to ensure a reasonable arrangement of shifts for other opening, closing the store, and balancing.

- Check and ensure recruitment of store runs smoothly

- Complete report timely.

2. Cost and equipment management

- Controlling the use of expenses, comparing with the same period and the previous month

- Find the cause if there is a cost-related problem

- Find solutions to use reasonable costs

- Keep track of licenses and certificates so they don't expire

- Timely grasp of the situation of machinery damage to quickly handle and track the progress and repair history of each machine

- Ensure safe facilities for customers and employee

- Prepare stationary & support monthly stock take and bio-yearly stock take as the company rules.

3. Accounting management

- Make sure the store's accounting department complies with the regulations on cash, vouchers, sold tape management

- Control the collection of COD, deposit, and excess money of cashiers, do not let the situation of loss happen

- Complete report timely.

4. Improvement, guide & train to use safety machine, oven, electricity, tool & equipment to store staff

- Develop and implement mechanical maintenance plans to prevent costly equipment breakdowns

- Ensure the maintenance of production and quantity by guaranteeing the operation of mechanical equipment and machinery

- Plan and implement tool & equipment facilitating for store

- Plan & organize guide & train to use safety machine, oven, electric, tool & equipment to store staff

5. SPA Management

- Regulations on the use and management of POP, POS

- Control decoration of MD and company events

- Manage supplier's contruction

- Contractor decoration control

6. Other tasks

- Opening & closing Store

- Be on duty and act as Store Manager when as Store Manager not present at work

- Other tasks or responsibilities as assigned by the Store Manager.


Quyền lợi được hưởng

13-month salary

Performance bonus: 2-3 month salary

Transportation allowance

Premium Healthcare

Full salary social insurance

Meal at canteen

1-day work from home per week (after probation)

12 days annual leaves

Many opportunities for development (transfer, promotion)

Training and learning development;

Nhập thông tin vào đây để công ty liên hệ lại bạn

Yêu cầu công việc

1. College/ University degree

2. At least 03 years related experience in related to merchandise management and 01 year of experience in managing a team

3. High pressure

4. Detail-oriented and be able to handle multi-tasks

5. Abilities to use Computer, Office programs and Database

6. Be able to work at shift & on Public holidays

7. At least 02 years of work experience related to machinery and electrical equipment

Yêu cầu hồ sơ

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến 

Thông tin thêm

CÔNG TY TNHH AEON VIỆT NAM - CHI NHÁNH TP. HỒ CHÍ MINH
Người liên hệ: Nguyễn Thùy Cẩm Trang
Điện thoại: 0978437852
Chức vụ: HR Officer
Xin lưu ý: Ghi rõ "Biết đến tin tuyển dụng tại Vieclamnhamay.vn" khi nộp hồ sơ cho chúng tôi. Xin cảm ơn!

GIỚI THIỆU NHÀ TUYỂN DỤNG

Ngày tạo gian: 28-12-2018

Quy mô: 1.000 - 4.999

AEON hiện là một trong những tập đoàn thương mại bán lẻ lớn nhất trên thế giới với 179 liên doanh trong và ngoài nước Nhật Bản. Được thành lập từ năm 1758, với lịch sử trải dài trên 250 năm, Tập đoàn AEON là một trong những nhà bán lẻ lâu đời nhất tại Nhật Bản. Trong suốt quá trình hoạt động của mình, Tập đoàn AEON duy trì một cam kết không hề thay đổi đó là luôn đặt ra tiêu chí “Khách hàng là trên hết”. Nguyên tắc cơ bản của Tập đoàn AEON chính là hướng tới một xã hội thịnh vượng, ổn định và hòa bình thông qua hoạt động bán lẻ. Với trách nhiệm đó, Tập đoàn AEON đã có được lòng tin của khách hàng cũng như mở rộng hoạt động kinh doanh không chỉ tại Nhật Bản mà còn tại các quốc gia khác trong khu vực Châu Á trong một khoảng thời gian dài.

THÔNG TIN LIÊN HỆ

CÔNG TY TNHH AEON VIỆT NAM - CHI NHÁNH TP. HỒ CHÍ MINH

Địa chỉ: Aeon Bình Tân - Số 1 Đường số 17A, phường Bình Trị Đông B, quận Bình Tân, TP.HCM

Điện thoại: 028062887711

Website: aeon.com.vn

Lượt xem: 6959

BÌNH LUẬN - PHẢN HỒI

Nội dung nhập vào không được vượt quá 5000 kí tự.

NỘI DUNG
ĐÁNH GIÁ

VIỆC LÀM LIÊN QUAN

TỪ KHÓA LIÊN QUAN

Hàng ngàn công việc đang chờ bạn

TƯ VẤN VÀ HỖ TRỢ ỨNG VIÊN

Fanpage | 091 668 0330 VIỆC LÀM NHÀ MÁY, KHU CÔNG NGHIỆP

TƯ VẤN NHÀ TUYỂN DỤNG Mail: info@vieclamnhamay.vn

091 949 0330