1500 400
37114 1

Quality Assurance (Call Center - English Fluent)

Địa điểm: HCMC | Hạn nộp: 17/07/2025 | Mức lương: Thỏa thuận | Giờ làm việc: Giờ hành chính | Số lượng cần tuyển: 1

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Quality Assurance (Call Center - English Fluent)

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Thông tin cơ bản

Hạn nộp
17/07/2025

Mức lương
Thỏa thuận

Số lượng
1

Giờ làm việc
Giờ hành chính

Địa điểm
HCMC

Ngành nghề
Công nhân/ LĐPT

Vị trí
Nhân viên

Mã QR giới thiệu

Mô tả công việc

Regularly review agent backlog to identify compliance, case handling, and process issues, report findings to management team promptly.

Conduct recovery calls to mitigate high-risk cases, enhancing team performance.

Performance tracking by reviewing key performance indicators and operational processes to provide insights into areas that require additional resources or training, thereby optimizing workload distribution, preventing backlogs and maintaining stable scorecard.

Provide accurate, timely reports on service quality, productivity, availability, and other key metrics on a daily, weekly, and monthly basis.

Oversee compliance audits and ensure the team meets compliance targets to ensure high standards of discipline and accountability within the team.

Perform root cause analysis for feedback surveys, identify issues, and develop action plans.

Standardize the handling process and training materials.

Conduct training on process, best practice, lesson-learnt and soft skill sharing.

Other tasks as assigned by the manager

Quyền lợi được hưởng

Salary at 100% during the probationary period

90% contribution of the gross salary to social insurance

An employee who works at night (10 PM - 6 AM) will be paid an additional amount of 30% of the normal salary + PVI insurance + 500,000 VND food allowance

20 days leave (12 days of annual leave and 8 days of sick leave)

Training will be offered

Full working equipment will be provided Annual Health Checkup

Activities: Birthday party, Employee engagement activities.

Nhập thông tin vào đây để công ty liên hệ lại bạn

Yêu cầu công việc

From 2 years of working experience in Customer support or QA position in customer support field.

Fluent in English (equivalent to IELTS Speaking 6.5+)

Excellent communication and interpersonal skills.

Demonstrated problem-solving skills, strategic and analytical capabilities.

Willing to work in shifts including night shifts monthly (7:00 – 16:00, 15:00 – 0:00, 23:00 – 8:00)

Yêu cầu hồ sơ

Nộp hồ sơ online

Thông tin thêm

Công ty TNHH ITECHWX
Người liên hệ: Nhân sự
Điện thoại: 028 7109 6185
Xin lưu ý: Ghi rõ "Biết đến tin tuyển dụng tại Vieclamnhamay.vn" khi nộp hồ sơ cho chúng tôi. Xin cảm ơn!

GIỚI THIỆU NHÀ TUYỂN DỤNG

Ngày tạo gian: 17-06-2025

Quy mô:

We are iTechwx, established in mid-2022, with a dedicated team of 500-1000 employees operating across Ho Chi Minh City and Ha Noi City. We are also strategically planning to expand our presence to other regions within Vietnam in the near future. iTechwx dedicates the One-Stop Digital Transformation Service to our customers. Renowned for delivering premium IT outsourcing services exclusively tailored for Microsoft clients for 4 products: Microsoft Dynamics 365, Microsoft Azure, Microsoft Windows Commercial, Microsoft Office 365.

THÔNG TIN LIÊN HỆ

Công ty TNHH ITECHWX

Địa chỉ: Tầng 12, Opal Tower, 92 Nguyễn Hữu Cảnh, Quận Bình Thạnh, TP. HCM

Lượt xem: 62

BÌNH LUẬN - PHẢN HỒI

Nội dung nhập vào không được vượt quá 5000 kí tự.

NỘI DUNG
ĐÁNH GIÁ

VIỆC LÀM LIÊN QUAN

TỪ KHÓA LIÊN QUAN

Hàng ngàn công việc đang chờ bạn

TƯ VẤN VÀ HỖ TRỢ ỨNG VIÊN

Fanpage | 091 668 0330 VIỆC LÀM NHÀ MÁY, KHU CÔNG NGHIỆP

TƯ VẤN NHÀ TUYỂN DỤNG Mail: info@vieclamnhamay.vn

091 949 0330