1500 400
37114 1

Fluent Japanese Customer Support

Địa điểm: HCMC | Hạn nộp: 17/07/2025 | Mức lương: Thỏa thuận | Giờ làm việc: Giờ hành chính | Số lượng cần tuyển: 1

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Fluent Japanese Customer Support

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Thông tin cơ bản

Hạn nộp
17/07/2025

Mức lương
Thỏa thuận

Số lượng
1

Giờ làm việc
Giờ hành chính

Địa điểm
HCMC

Ngành nghề
Công nhân/ LĐPT

Vị trí
Nhân viên

Mã QR giới thiệu

Mô tả công việc

Reviews issues and contacts customers to understand issues.

Ensures customers stay informed as to the status/solution of their issue.

Utilizes troubleshooting tools (e.g., event logs, and performance traces) to help resolve customer issues.

Resolves or escalates multiple and varied customer issues. Documents technical work and research.

Analyzes problems and develops solutions for customer needs using log analysis and other proprietary tools.

Collaborates on cross-team and cross-product technical issues by working with resources from other groups as needed to resolve moderately complex customer issues.

Attends readiness training and non-technical training to ensure that they become proficient in support topics. Product/Process Improvement

Provides feedback to improve products to more senior engineers or technical advisors.

Identifies potential defects and escalates to more senior engineers to resolve.

Quyền lợi được hưởng

Salary offer: from 20 - 26 million gross

Salary at 100% during the probationary period

90% contribution of the gross salary to social insurance

20 days leave (12 days of annual leave and 8 days of sick leave)

Training will be offered

Full working equipment will be provided Annual Health Checkup

Activities: Birthday party, Employee engagement activities.

Nhập thông tin vào đây để công ty liên hệ lại bạn

Yêu cầu công việc

Must have:

Studied in Japan or graduated from Japanese language majors

Proficient in Japanese (4 skills) (Advanced level) (N1, N2 cert is preferred)

Can understand English technical document, and have basic English conversation skills

Willing to work during Tet and holidays (with a salary up to four times the normal rate)

Nice to have:

Customer service mindset

Interest to work in IT Industry

Have the experience in customer service related role is a plus

Yêu cầu hồ sơ

Nộp hồ sơ online

Thông tin thêm

Công ty TNHH ITECHWX
Người liên hệ: Nhân sự
Điện thoại: 028 7109 6185
Xin lưu ý: Ghi rõ "Biết đến tin tuyển dụng tại Vieclamnhamay.vn" khi nộp hồ sơ cho chúng tôi. Xin cảm ơn!

GIỚI THIỆU NHÀ TUYỂN DỤNG

Ngày tạo gian: 17-06-2025

Quy mô:

We are iTechwx, established in mid-2022, with a dedicated team of 500-1000 employees operating across Ho Chi Minh City and Ha Noi City. We are also strategically planning to expand our presence to other regions within Vietnam in the near future. iTechwx dedicates the One-Stop Digital Transformation Service to our customers. Renowned for delivering premium IT outsourcing services exclusively tailored for Microsoft clients for 4 products: Microsoft Dynamics 365, Microsoft Azure, Microsoft Windows Commercial, Microsoft Office 365.

THÔNG TIN LIÊN HỆ

Công ty TNHH ITECHWX

Địa chỉ: Tầng 12, Opal Tower, 92 Nguyễn Hữu Cảnh, Quận Bình Thạnh, TP. HCM

Lượt xem: 61

BÌNH LUẬN - PHẢN HỒI

Nội dung nhập vào không được vượt quá 5000 kí tự.

NỘI DUNG
ĐÁNH GIÁ

VIỆC LÀM LIÊN QUAN

TỪ KHÓA LIÊN QUAN

Hàng ngàn công việc đang chờ bạn

TƯ VẤN VÀ HỖ TRỢ ỨNG VIÊN

Fanpage | 091 668 0330 VIỆC LÀM NHÀ MÁY, KHU CÔNG NGHIỆP

TƯ VẤN NHÀ TUYỂN DỤNG Mail: info@vieclamnhamay.vn

091 949 0330