1500 400
29775 1

Nhân Viên Xuất Nhập Khẩu

Địa điểm: Hà Nội | Hạn nộp: 27/07/2025 | Mức lương: Thỏa thuận | Giờ làm việc: Giờ hành chính | Số lượng cần tuyển: 1

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Nhân Viên Xuất Nhập Khẩu

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Thông tin cơ bản

Hạn nộp
27/07/2025

Mức lương
Thỏa thuận

Số lượng
1

Giờ làm việc
Giờ hành chính

Địa điểm
Hà Nội

Ngành nghề
Công nhân/ LĐPT

Vị trí
Nhân viên

Mã QR giới thiệu

Mô tả công việc

Compliance:

Ensure all import and export activities comply with relevant trade laws,

regulations, and customs requirements.

Documentation:

Prepare and manage import/export documentation, including invoices, packing

lists, bills of lading, certificate of origin, certificate of quality and quantity…and

customs declarations.

Coordination:

Coordinate with freight forwarders, suppliers, factories, project department,

customers and other concerned parties to ensure timely and efficient shipment and

delivery of goods.

Logistics:

Manage the logistics of import/export operations, including transportation, storage,

quality inspection and customs clearance.

Problem-Solving:

Identify and resolve any issues that may arise during the import/export process,

such as delays, customs issues, or documentation errors.

Communication:

Communicate effectively with internal and external parties, including but not

limited to factories, vendors, project department, suppliers, freight forwarders, and

customers.

Vessel booking, shipment tracking: Monitor import shipments and ensure they are

delivered on time.

Negotiating Rates: Negotiate with freight forwarders to secure favorable

transportation rates.

Supplier Management: Maintain relationships with suppliers and resolve any issues

related to product quality or delivery.

Customer Relations: Respond to customer inquiries and resolve any issues related

to import/export shipments.

Documentation Review: Review and approve import/export documents to ensure

accuracy and compliance.

Budgeting: Contribute to the budgeting process for import/export operations.

Data Analysis: Analyze data related to import/export operations to identify areas

for improvement.

Quyền lợi được hưởng

Package social insurance after 2 months probation

Paid 100% salary during probation

12 annual leave, add 1 day after every 5 years

13th Paycheck

Team-building activities

Working time: 8:00 AM - 5:00 PM (from Friday to Sunday)

Nhập thông tin vào đây để công ty liên hệ lại bạn

Yêu cầu công việc

Education: University graduates, English proficiency

Strong organizational skills: Ability to manage multiple tasks and deadlines.

Attention to detail: Accuracy in documentation and data entry is crucial.

Problem-solving skills: Ability to identify and resolve issues that may arise during

the import/export process.

Communication skills: Ability to communicate effectively with internal and

external parties.

Knowledge of import/export regulations: Understanding of customs laws and

regulations.

Proficiency in relevant software: Experience with import management software

and tools.

Experience in logistics and supply chain management is preferable

Yêu cầu hồ sơ

Nộp hộp sơ online

Thông tin thêm

Công Ty TNHH Fujitec Việt Nam
Người liên hệ: Nhân sự
Điện thoại: 028 3930 9000/0356119017
Xin lưu ý: Ghi rõ "Biết đến tin tuyển dụng tại Vieclamnhamay.vn" khi nộp hồ sơ cho chúng tôi. Xin cảm ơn!

GIỚI THIỆU NHÀ TUYỂN DỤNG

Ngày tạo gian: 15-09-2021

Quy mô:

CÔNG TY TNHH FUJITEC VIỆT NAM là công ty thành viên trực thuộc Công ty TNHH FUJITEC (NHẬT BẢN), một trong những tập đoàn hàng đầu thế giới trong lĩnh vực thiết kế, sản xuất, lắp đặt, bảo trì và hiện đại hóa các hệ thống vận thang. Được thành lập vào năm 1948 tại Nhật Bản, với hơn 60 năm kinh nghiệm, FUJITEC đã cung cấp các sản phẩm thang máy, thang cuốn chất lượng cao cho rất nhiều công trình xây dựng nổi tiếng trên khắp thế giới. Vào những năm 1990, các sản phẩm của FUJITEC đã được lựa chọn và lắp đặt cho các dự án đầu tư nước ngoài tại thành phố Hồ Chí Minh và Hà Nội. Đến năm 2004, Công ty TNHH Fujitec đã được thành lập tại Việt Nam để cung cấp dịch vụ bảo trì và hỗ trợ kỹ thuật cho khách hàng. Năm 2010, Văn phòng công ty tại thành phố Hồ Chí Minh được khai trương và hiện nay Fujitec đang hướng tới mục tiêu mở rộng dịch vụ từ thiết kế, bán hàng, lắp đặt và bảo trì tại Việt Nam với sự hỗ trợ toàn diện từ các trụ sở chính của Fujitec và các nhóm công ty trên toàn thế giới.

THÔNG TIN LIÊN HỆ

Công Ty TNHH Fujitec Việt Nam

Địa chỉ: Lầu 5, Tòa nhà PSG 11 Nguyễn Gia Thiều, Phường 6 Quận 3, Tp. Hồ Chí Minh, Việt Nam

Điện thoại: 028 3930 9000/0356119017

Website: https://fujitecvn.com/

Lượt xem: 1478

BÌNH LUẬN - PHẢN HỒI

Nội dung nhập vào không được vượt quá 5000 kí tự.

NỘI DUNG
ĐÁNH GIÁ

VIỆC LÀM LIÊN QUAN

TỪ KHÓA LIÊN QUAN

Hàng ngàn công việc đang chờ bạn

TƯ VẤN VÀ HỖ TRỢ ỨNG VIÊN

Fanpage | 091 668 0330 VIỆC LÀM NHÀ MÁY, KHU CÔNG NGHIỆP

TƯ VẤN NHÀ TUYỂN DỤNG Mail: info@vieclamnhamay.vn

091 949 0330