1500 400
1564 1

Bakery Group Leader

Địa điểm: HCMC | Hạn nộp: 31/08/2025 | Mức lương: Thỏa thuận | Giờ làm việc: Giờ hành chính | Số lượng cần tuyển: 1

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Bakery Group Leader

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Thông tin cơ bản

Hạn nộp
31/08/2025

Mức lương
Thỏa thuận

Số lượng
1

Giờ làm việc
Giờ hành chính

Địa điểm
HCMC

Ngành nghề
Công nhân/ LĐPT

Vị trí
Nhân viên

Mã QR giới thiệu

Mô tả công việc

Operations duties

a. Merchandise management

- Supervise General Staff to ensure:

• Merchandise is fully replenished, in good conditions & quality.

• All the display merchandise is according to schematic plan or instructions from supervisor/Merchandiser and all the price between display merchandise and price card is tally.

• Price checking on POS/SST and changing price label (if necessary) is completed before store opened.

- Order stock directly with Supplier and receive stock from MMD.

- Manage stock inventory and repeat order when inventory drops to a specific level. Return and exchange damaged goods.

- Support Foodline with monthly Stock Take as directed by supervisor.

- Attend bi-annual Stock Take as scheduled.

b. Non-merchandise management

- Supervise General Staff to ensure:

• Operational equipment, lighting and fixtures (gondola, wagon, shelves, etc.) are in good conditions

• Sales floor is kept clean & tidy.

• Fire safety procedure is carried out properly.

- Order POP, execute POP exhibition, check POP to ensure correct and adequate information

- Execute floor opening and closing

- Check and verify variances in stock & sales figures after Stock Take and make report to Line Manager

c. Customer service

- Provide good customer services to encourage “plus selling”. Be polite and listen alternatively to customer needs.

- Get information and introduce to customers about new arrivals, promotions, policies regarding to payment, returns/exchanges, etc.

- Handle complaints from customers or complaints raised by General Staff and promoters, difficult and complicated sales.

- Follow Company’s Rules on Customer Service (greeting, smiling, bowing and attitude towards customers).

Sales and Profits

- Co-ordinate with Suppliers to execute promotion schemes.

- Identify low sales items and not good quality. Estimate consumer demands and advise merchandising dept.

- Keep records of purchase orders, sales. Report periodically about top sales, promotion sales results, market survey/competitor survey.

- Provide every day sales figure of concess counter for promoters

- Support cashier in return/exchange merchandise as required.

Manpower management

- Plan and prepare duty roster, shift plan and assign subordinates on duty.

- Ensure sufficient manpower during business in ad-hoc situations.

- Ensure General Staff and Promoters’ attendance and attire.

- Be responsible for General Staff’s performance.

- Identify and reduce unnecessary tasks to increase staff productivity.

- Regularly train and motivate subordinates in daily works.

- Identify potential staff for succession planning purposes.

- Build and promote teamwork spirit.

Rules and Regulations

- Follow all working procedures, the company’s policies, rules and regulations.

- Check, monitor, remind and guide General Staff and Promoters to follow the rules and regulations.

Other duties

- Closing floor in charge.

- Support other departments as necessary.

- Other tasks or responsibilities as assigned by direct Division Leader, Line Manager and Store Manager.

Quyền lợi được hưởng

- Làm việc trong môi trường năng động, chuyên nghiệp.

- Được trợ cấp cơm trưa trong quá trình thực tập

- Được hướng dẫn và tích lũy kinh nghiệm trong môi trường thực tế.

- Được tiếp xúc và học hỏi thêm kinh nghiệm thực tế từ các mảng khác của ngành Nhân sự

- Phát triển các kỹ năng: giao tiếp, giải quyết vấn đề,...

Nhập thông tin vào đây để công ty liên hệ lại bạn

Yêu cầu công việc

College or Technical School

At least one-year related experience in retailing business or supermarket environment

Good communication, problem solving and leadership skills

Customer focused

Self-disciplined with ability to work independently

Good presentation and sales skill

Computer literate (Word, Excel & Powerpoint)

Ability to communicate in English (verbal & written)

Yêu cầu hồ sơ

- Nộp hồ sơ online

Thông tin thêm

AEON Việt Nam
Người liên hệ: Ms Loan
Điện thoại: (0650) 6259 666 - Số máy nhánh: 737
Xin lưu ý: Ghi rõ "Biết đến tin tuyển dụng tại Vieclamnhamay.vn" khi nộp hồ sơ cho chúng tôi. Xin cảm ơn!

GIỚI THIỆU NHÀ TUYỂN DỤNG

Ngày tạo gian: 13-01-2016

Quy mô: 500 - 999

AEON Việt Nam – Lịch sử hình thành. Bí thư Thành ủy Thành phố Hồ Chí Minh trao Giấy Chứng Nhận Đầu Tư cho Ông Yoshiki Mori, Giám Đốc, Phó Chủ Tịch Điều Hành Công ty TNHH AEON. Bí thư Thành ủy Thành phố Hồ Chí Minh trao Giấy Chứng Nhận Đầu Tư cho Ông Yoshiki Mori, Giám Đốc, Phó Chủ Tịch Điều Hành Công ty TNHH AEON. Đến năm 2020, AEON dự kiến mở cửa và cho vào hoạt động 20 Trung tâm mua sắm và Siêu Thị, phục vụ nhu cầu mua sắm của người tiêu dùng trải khắp Việt Nam. Đến năm 2020, AEON dự kiến mở cửa và cho vào hoạt động 20 Trung tâm mua sắm và Siêu Thị, phục vụ nhu cầu mua sắm của người tiêu dùng trải khắp Việt Nam. Sự thành lập của AEON Vietnam Giấy phép kinh doanh: 07/10/2011 Vốn điều lệ: 192,383,000 đô-la Mỹ. Vốn đăng ký đầu tư: 204,648,000 đô-la Mỹ. Quy mô công ty: 550 nhân viên (tính đến 07/10/2013). AEON chính thức bắt đầu hoạt động tại Việt Nam từ năm 2009 dưới hình thức Văn phòng Đại diện (01/12/2009 – 10/07/2012). Ngày 07/10/2011: Được sự chấp thuận từ UBND Tp.Hồ Chí Minh, Công ty TNHH AEON Việt Nam chính thức được thành lập, đầu tư cho các hoạt động về xây dựng, tổ chức, quản lý và kinh doanh các mô hình Trung tâm thương mại, Trung tâm bách hóa tổng hợp và Siêu thị hiện đại. Đây được xem là phương hướng kinh doanh chủ đạo. Ngoài ra AEON còn thực hiện các hoạt động kinh doanh khác liên quan đến xuất nhập khẩu, thương mại và nghiên cứu. Đi cùng việc thành lập công ty, AEON còn chính thức được trao Giấy phép đầu tư cho 02 dự án lớn: 1Giấy chứng nhận ngày 07/10/2011 cho Trung tâm mua sắm AEON – Tân Phú Celadon tại Tp.Hồ Chí Minh, dự kiến khai trương vào tháng 01/2014. 2Giấy chứng nhận đầu tư ngày 25/05/2012 cho Trung tâm mua sắm AEON – Binh Dương Canary tại Tình Bình Dương, dự kiến khai trương tháng 10/2014.

THÔNG TIN LIÊN HỆ

AEON Việt Nam

Địa chỉ: 30 Bờ Bao Tân Thắng, Phường Sơn Kỳ, Quận Tân Phú, Tp.Hồ Chí Minh.

Điện thoại: 08 6288 7711

Website: http://aeon.com.vn/

Lượt xem: 39900

BÌNH LUẬN - PHẢN HỒI

Nội dung nhập vào không được vượt quá 5000 kí tự.

NỘI DUNG
ĐÁNH GIÁ

VIỆC LÀM LIÊN QUAN

TỪ KHÓA LIÊN QUAN

Hàng ngàn công việc đang chờ bạn

TƯ VẤN VÀ HỖ TRỢ ỨNG VIÊN

Fanpage | 091 668 0330 VIỆC LÀM NHÀ MÁY, KHU CÔNG NGHIỆP

TƯ VẤN NHÀ TUYỂN DỤNG Mail: info@vieclamnhamay.vn

091 949 0330