CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN TRUYỀN THÔNG VÀ CÔNG NGHỆ NOVAON
HCMC Thỏa thuận 1 người
Hạn cuối: 07/12/2025
Địa điểm: HCMC | Hạn nộp: 16/10/2025 | Mức lương: Thỏa thuận | Giờ làm việc: Giờ hành chính | Số lượng cần tuyển: 1
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Hạn nộp
16/10/2025
Mức lương
Thỏa thuận
Số lượng
1
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Địa điểm
HCMC
Lĩnh vực
Thực phẩm/ Đồ uống
Ngành nghề
Marketing
Vị trí
Nhân viên
Handle various documents including but not limited to AnP, invoices, contract promotion set-up & payment, and related paperwork.
Create and ensure accuracy and completeness of all document submissions.
Maintain an organized filing system for all physical and digital documents.
Coordinate with relevant departments to obtain necessary approvals and signatures for documents.
2. Order Processing & Support (25%)
Process customer orders received via Zalo, ensuring timely and accurate entry into the system.
Communicate with customers regarding order status, shipping, and related inquiries via Zalo.
Coordinate with the logistics team to ensure smooth order fulfillment.
Resolve any order-related issues or discrepancies promptly.
3. Customer Service & Communication (25%)
Respond to customer inquiries and feedback via multiple channels (Zalo, Facebook, phone, email).
Provide accurate product and service information to customers.
Escalate complex customer issues to the relevant department for resolution.
Maintain a positive and professional tone in all customer interactions.
Collect and consolidate customer feedback to support service improvement.
Support internal cross-functional alignment on customer-related matters.
4. Social Media Engagement (5%)
Monitor and reply to customer comments/messages on social media platforms (Facebook, Zalo).
Ensure quick response time and professional communication to maintain brand reputation.
5. Reporting (5%)
Prepare and submit daily/weekly/monthly reports on document processing (payment, invoices, orders).
Track and report on customer feedback and common inquiries
Làm việc 6 ngày/tuần và được nghỉ 1 ngày bất kỳ, có 12 ngày phép/năm
Xét tăng lương
Được đóng BHXH, BHYT, BHTN đầy đủ
Được hỗ trợ đào tạo thường xuyên để nâng cao kiến thức chuyên môn.
Excellent attention to detail and accuracy.
Good written and verbal communication skills.
Proficient in using office software (e.g., Microsoft Office Suite).
Ability to learn and adapt to new systems and processes quickly.
Ability to withstand high pressure.
Good command of English is a must.
Good interpersonal and negotiation skills.
Ngày tạo gian: 16-11-2021
Quy mô:
Annam Gourmet có hơn 20 năm kinh nghiệm đưa các sản phẩm thực phẩm và đồ uống thương hiệu tốt nhất trên thế giới đến Việt Nam. Đội ngũ chuyên viên thực phẩm của chúng tôi cẩn thận lựa chọn kĩ lưỡng các nhà cung cấp đáng tin cậy và các sản phẩm đảm bảo nguồn gốc xuất xứ nhằm mang đến chất lượng cao nhất cho khách hàng. Chúng tôi cung cấp các loại rau, củ, quả hữu cơ theo chuẩn GAP, VietGAP; các sản phẩm không chứa gluten cũng như các sản phẩm được cấp phép Thương mại bình đẳng và chứng chỉ DOP
Địa chỉ: Lầu 05, 322 Điện Biên Phủ, Quận Bình Thạnh, Phường 22, HCM.
Điện thoại: (028) 38235800
Website: https://annam-gourmet.com/
Lượt xem: 3984
CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN TRUYỀN THÔNG VÀ CÔNG NGHỆ NOVAON
HCMC Thỏa thuận 1 người
Hạn cuối: 07/12/2025
Hạn cuối: 07/12/2025
Hạn cuối: 07/12/2025
Hạn cuối: 07/12/2025
Hạn cuối: 07/12/2025
Hàng ngàn công việc đang chờ bạn
TƯ VẤN VÀ HỖ TRỢ ỨNG VIÊN
Fanpage | 091 668 0330 VIỆC LÀM NHÀ MÁY, KHU CÔNG NGHIỆP
TƯ VẤN NHÀ TUYỂN DỤNG Mail: info@vieclamnhamay.vn
BÌNH LUẬN - PHẢN HỒI
Nội dung nhập vào không được vượt quá 5000 kí tự.