1500 400
35984 1

Sale Admin

Địa điểm: Hà Nội | Hạn nộp: 10/12/2025 | Mức lương: Thỏa thuận | Giờ làm việc: Giờ hành chính | Số lượng cần tuyển: 1

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Sale Admin

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Thông tin cơ bản

Hạn nộp
10/12/2025

Mức lương
Thỏa thuận

Số lượng
1

Giờ làm việc
Giờ hành chính

Địa điểm
Hà Nội

Vị trí
Nhân viên

Mã QR giới thiệu

Mô tả công việc

1. Order Processing:

- Managing and tracking sales orders from receipt to fulfillment, including

verifying information, processing payments, and coordinating deliveries.

- Customer Relationship Management:

- Maintaining customer databases, handling inquiries, and providing after-sales

support to ensure positive customer experiences.

2. Sales Reporting:

- Compiling and analyzing sales data, creating reports, and monitoring sales

performance to identify trends and opportunities.

3. Administrative Support:

- Providing general administrative assistance to the sales team, including preparing

presentations, managing correspondence, and organizing sales-related documents.

4. Inventory Management:

- Tracking inventory levels, coordinating with relevant departments, and ensuring

the sales team has the necessary information and resources.

5. Communication & Coordination:

- Facilitating communication between the sales team, other departments, and

customers to streamline workflows and resolve issues.

Quyền lợi được hưởng

Mức lương: Thỏa thuận.

Thưởng theo hiệu quả công việc và các chế độ phúc lợi hấp dẫn khác.

Tham gia đầy đủ BHXH, BHYT, BHTN.

Cơ hội phát triển nghề nghiệp và thăng tiến lên các vị trí cấp cao hơn.

Môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động.

Nhập thông tin vào đây để công ty liên hệ lại bạn

Yêu cầu công việc

- 3 - 5 years of experience in sale admin with a proven track of records.

- Strong English communication and negotiation skills

- Basic computer knowledge with office skills.

- Ensuring accuracy in data entry, order processing, and report generation.

- Utilizing CRM systems, order management software, and other relevant tools.

- Addressing customer inquiries, resolving issues, and finding solutions to streamline sales processes.

- Knowledge of export, logistics, and customs procedures is a plus

- Proven engagement skills, including relationship-building, negotiation and closing.

Yêu cầu hồ sơ

Nộp hs online

Thông tin thêm

Công Ty Cổ Phần Điện Tử Soji
Người liên hệ: Hr
Điện thoại: .
Xin lưu ý: Ghi rõ "Biết đến tin tuyển dụng tại Vieclamnhamay.vn" khi nộp hồ sơ cho chúng tôi. Xin cảm ơn!

GIỚI THIỆU NHÀ TUYỂN DỤNG

Ngày tạo gian: 26-08-2024

Quy mô:

SOJI Electronics là nhà sản xuất cảm biến mức nhiên liệu hàng đầu Đông Nam Á. Sản phẩm của chúng tôi đã được xuất khẩu sang hơn 30 quốc gia trên thế giới bao gồm Malaysia, Singapore, UAE, Ấn Độ, Mỹ….

THÔNG TIN LIÊN HỆ

Công Ty Cổ Phần Điện Tử Soji

Địa chỉ: Thôn Văn Khê, Xã Nghĩa Hương, Huyện Quốc Oai, Hà Nội

Lượt xem: 919

BÌNH LUẬN - PHẢN HỒI

Nội dung nhập vào không được vượt quá 5000 kí tự.

NỘI DUNG
ĐÁNH GIÁ

VIỆC LÀM LIÊN QUAN

TỪ KHÓA LIÊN QUAN

Hàng ngàn công việc đang chờ bạn

TƯ VẤN VÀ HỖ TRỢ ỨNG VIÊN

Fanpage | 091 668 0330 VIỆC LÀM NHÀ MÁY, KHU CÔNG NGHIỆP

TƯ VẤN NHÀ TUYỂN DỤNG Mail: info@vieclamnhamay.vn

091 949 0330