1500 400
37114 1

Team Manager (BPO, Customer Service, Contact Center

Địa điểm: HCMC | Hạn nộp: 26/12/2025 | Mức lương: Thỏa thuận | Giờ làm việc: Giờ hành chính | Số lượng cần tuyển: 1

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Team Manager (BPO, Customer Service, Contact Center

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Thông tin cơ bản

Hạn nộp
26/12/2025

Mức lương
Thỏa thuận

Số lượng
1

Giờ làm việc
Giờ hành chính

Địa điểm
HCMC

Ngành nghề
Công nhân/ LĐPT

Vị trí
Nhân viên

Mã QR giới thiệu

Mô tả công việc

Acquire and update knowledge of Microsoft products, support offerings, and licensing structure on an ongoing basis.

Acquire and update knowledge of all Microsoft tools and associated working processes.

Manage CSRs, provide feedback & coaching to CSRs to improve service quality. Assure compliance of metrics & procedures on behalf of CSRs.

Contingency Plan Implementation and Activation Monitor the balance of workload and CSR availability.

Handle escalations from CSRs.

Review daily, weekly, monthly, and quarterly operational reports.

Manage CSR readiness by communicating policies & procedures to the team.

Motivate CSRs and boost team morale.

Provide Improvement Action Plans, Feedback, and reports to Microsoft.

Quyền lợi được hưởng

Competitive salary depending on experience

90% contribution of the gross salary to social insurance from the company side

Full salary during the probationary period

12 days of annual leave, 8 days of sick leave

Annual Health Checkup

Working 5 days a week with 2 unfixed days off (Schedule will be arranged by Head of Department)

Nhập thông tin vào đây để công ty liên hệ lại bạn

Yêu cầu công việc

At least 2 years of experience in the same role or Assistant Operations Manager or a Supervisor role in the BPO, Contact center industry.

Experience in managing a team of 50 employees.

Excellent speaking and writing in English.

Experience in managing performance targets is desired.

Proved ability to do stamping and scheduling.

Project management experience, able to work independently on multiple concurrent initiatives.

Strong determination for KPI achievement.

Disciplined and highly motivated to motivate and encourage the team for improvement.

Excellent oral, written, and interpersonal communication skills.

Others: Working time: 9:00 AM – 6:00 PM, Monday to Friday. Flexibility with working shifts is required as part of managerial responsibilities.

Yêu cầu hồ sơ

Nộp hồ sơ online

Thông tin thêm

Công ty TNHH ITECHWX
Người liên hệ: Nhân sự
Điện thoại: 028 7109 6185
Xin lưu ý: Ghi rõ "Biết đến tin tuyển dụng tại Vieclamnhamay.vn" khi nộp hồ sơ cho chúng tôi. Xin cảm ơn!

GIỚI THIỆU NHÀ TUYỂN DỤNG

Ngày tạo gian: 17-06-2025

Quy mô:

We are iTechwx, established in mid-2022, with a dedicated team of 500-1000 employees operating across Ho Chi Minh City and Ha Noi City. We are also strategically planning to expand our presence to other regions within Vietnam in the near future. iTechwx dedicates the One-Stop Digital Transformation Service to our customers. Renowned for delivering premium IT outsourcing services exclusively tailored for Microsoft clients for 4 products: Microsoft Dynamics 365, Microsoft Azure, Microsoft Windows Commercial, Microsoft Office 365.

THÔNG TIN LIÊN HỆ

Công ty TNHH ITECHWX

Địa chỉ: Tầng 12, Opal Tower, 92 Nguyễn Hữu Cảnh, Quận Bình Thạnh, TP. HCM

Lượt xem: 2182

BÌNH LUẬN - PHẢN HỒI

Nội dung nhập vào không được vượt quá 5000 kí tự.

NỘI DUNG
ĐÁNH GIÁ

VIỆC LÀM LIÊN QUAN

TỪ KHÓA LIÊN QUAN

Hàng ngàn công việc đang chờ bạn

TƯ VẤN VÀ HỖ TRỢ ỨNG VIÊN

Fanpage | 091 668 0330 VIỆC LÀM NHÀ MÁY, KHU CÔNG NGHIỆP

TƯ VẤN NHÀ TUYỂN DỤNG Mail: info@vieclamnhamay.vn

091 949 0330