Hạn cuối: 20/04/2025
Địa điểm: HCMC | Hạn nộp: 20/04/2025 | Mức lương: Thỏa thuận | Giờ làm việc: Giờ hành chính | Số lượng cần tuyển: 2
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Hạn nộp
20/04/2025
Mức lương
Thỏa thuận
Số lượng
2
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Địa điểm
HCMC
Ngành nghề
Khác
Vị trí
Nhân viên
customer
3. Support and work with suppliers, customers and internal departments to facilitate and quote
best price to customers with in the agreed time lines. 4. Support price negotiation with RM suppliers to achieve best profitability/ margins. 5. Finalizing costing for assigned styles and ensuring all information regarding costs and lead
time are mentioned accurately on cost sheet. 6. Pre-costing / final costing updates to be checked and sent to data team. 7. Review and develop fabrics / trims / lab dips for relevant styles in an organized and timely
manner to achieve deadlines given, as assigned by immediate supervisor. 8. Review and develop samples for relevant styles with accurate customer requirements /
expectations in an organized and timely manner to achieve deadlines given, as assigned by
immediate supervisor. 9. Procuring RM for the relevant styles in time and good quality to ensure smooth flow of
sample submission. 10. Booking sample room capacity for relevant season/customer in a timely and accurate
manner. 11. Responsible for initiating risk analysis meeting. 12. Follow up and execute all relevant testing & TOP samples within agreed timelines as
required by customer. 13. Initiating, developing and finalizing wash / dyeing as required. 14. Download and initiate graphic/embellishment developments with relevant suppliers, in
coordination with cross functional team to achieve expected customer outcome and within
timelines required. 15. Negotiate pricing and capacity with relevant suppliers in timely and organised manner and
coordinate with cross functional teams with updated and accurate information. 16. Responsible for coordinating with team for risk analysis and initiating relevant tests for
product performance, as required by customer. 17. Check mails and respond within 24 hours. 18. Communicate/get relevant information to keep all parties updated in timely manner. 19. Follow-up with internal/external parties for all related documents to start, process and finish
the assigned activity, in timely and organized manner. 20. Make PO & Follow up Invoice for payment
Ngày tạo gian: 08-07-2024
Quy mô:
CÔNG TY TNHH ELITE APPARATECH, 100% vốn đầu tư nước ngoài, thuộc tập đoàn may mặc NanYang Group của Thái Lan, chuyên ngành may mặc xuất khẩu
Địa chỉ: Đường số 05, KCN Long Khánh, Xã Bình Lộc, Thành phố Long Khánh, Đồng Nai
Điện thoại: 02513.788.833
Lượt xem: 4012
Hạn cuối: 20/04/2025
Hạn cuối: 18/04/2025
Hạn cuối: 18/04/2025
Hạn cuối: 18/04/2025
Hạn cuối: 11/05/2025
Hạn cuối: 11/05/2025
Hạn cuối: 11/05/2025
Hạn cuối: 11/05/2025
Hạn cuối: 11/05/2025
Hạn cuối: 10/05/2025
Hàng ngàn công việc đang chờ bạn
TƯ VẤN VÀ HỖ TRỢ ỨNG VIÊN
Fanpage | 091 668 0330 VIỆC LÀM NHÀ MÁY, KHU CÔNG NGHIỆP
TƯ VẤN NHÀ TUYỂN DỤNG Mail: info@vieclamnhamay.vn
BÌNH LUẬN - PHẢN HỒI
Nội dung nhập vào không được vượt quá 5000 kí tự.