1500 400
35845 1

Merchandiser (Product Development)

Địa điểm: HCMC | Hạn nộp: 20/04/2025 | Mức lương: Thỏa thuận | Giờ làm việc: Giờ hành chính | Số lượng cần tuyển: 2

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Merchandiser (Product Development)

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Thông tin cơ bản

Hạn nộp
20/04/2025

Mức lương
Thỏa thuận

Số lượng
2

Giờ làm việc
Giờ hành chính

Địa điểm
HCMC

Lĩnh vực
Da giày Dệt may

Ngành nghề
Khác

Vị trí
Nhân viên

Mã QR giới thiệu

Mô tả công việc

1. Download any/all customer related documents to facilitate, 2. Distribute/circulate info to relevant dept after reviewing and getting related clarifications from

customer

3. Support and work with suppliers, customers and internal departments to facilitate and quote

best price to customers with in the agreed time lines. 4. Support price negotiation with RM suppliers to achieve best profitability/ margins. 5. Finalizing costing for assigned styles and ensuring all information regarding costs and lead

time are mentioned accurately on cost sheet. 6. Pre-costing / final costing updates to be checked and sent to data team. 7. Review and develop fabrics / trims / lab dips for relevant styles in an organized and timely

manner to achieve deadlines given, as assigned by immediate supervisor. 8. Review and develop samples for relevant styles with accurate customer requirements /

expectations in an organized and timely manner to achieve deadlines given, as assigned by

immediate supervisor. 9. Procuring RM for the relevant styles in time and good quality to ensure smooth flow of

sample submission. 10. Booking sample room capacity for relevant season/customer in a timely and accurate

manner. 11. Responsible for initiating risk analysis meeting. 12. Follow up and execute all relevant testing & TOP samples within agreed timelines as

required by customer. 13. Initiating, developing and finalizing wash / dyeing as required. 14. Download and initiate graphic/embellishment developments with relevant suppliers, in

coordination with cross functional team to achieve expected customer outcome and within

timelines required. 15. Negotiate pricing and capacity with relevant suppliers in timely and organised manner and

coordinate with cross functional teams with updated and accurate information. 16. Responsible for coordinating with team for risk analysis and initiating relevant tests for

product performance, as required by customer. 17. Check mails and respond within 24 hours. 18. Communicate/get relevant information to keep all parties updated in timely manner. 19. Follow-up with internal/external parties for all related documents to start, process and finish

the assigned activity, in timely and organized manner. 20. Make PO & Follow up Invoice for payment

Quyền lợi được hưởng

- 13th month bonus - KPI review - 14 days annual leave
Nhập thông tin vào đây để công ty liên hệ lại bạn

Yêu cầu công việc

- Work in a similar position for at least 2 years - English: Good - Computer skills: Good - Have knowledge about the merchandise development.

Yêu cầu hồ sơ

Nộp hs online

Thông tin thêm

CÔNG TY TNHH ELITE APPARATECH
Người liên hệ: Hr
Điện thoại: 02513.788.833
Xin lưu ý: Ghi rõ "Biết đến tin tuyển dụng tại Vieclamnhamay.vn" khi nộp hồ sơ cho chúng tôi. Xin cảm ơn!

GIỚI THIỆU NHÀ TUYỂN DỤNG

Ngày tạo gian: 08-07-2024

Quy mô:

CÔNG TY TNHH ELITE APPARATECH, 100% vốn đầu tư nước ngoài, thuộc tập đoàn may mặc NanYang Group của Thái Lan, chuyên ngành may mặc xuất khẩu

THÔNG TIN LIÊN HỆ

CÔNG TY TNHH ELITE APPARATECH

Địa chỉ: Đường số 05, KCN Long Khánh, Xã Bình Lộc, Thành phố Long Khánh, Đồng Nai

Điện thoại: 02513.788.833

Lượt xem: 4012

BÌNH LUẬN - PHẢN HỒI

Nội dung nhập vào không được vượt quá 5000 kí tự.

NỘI DUNG
ĐÁNH GIÁ

VIỆC LÀM LIÊN QUAN

TỪ KHÓA LIÊN QUAN

Hàng ngàn công việc đang chờ bạn

TƯ VẤN VÀ HỖ TRỢ ỨNG VIÊN

Fanpage | 091 668 0330 VIỆC LÀM NHÀ MÁY, KHU CÔNG NGHIỆP

TƯ VẤN NHÀ TUYỂN DỤNG Mail: info@vieclamnhamay.vn

091 949 0330