Hạn cuối: 14/05/2025
Địa điểm: Hà Nội | Hạn nộp: 14/05/2025 | Mức lương: Thỏa thuận | Giờ làm việc: Giờ hành chính | Số lượng cần tuyển: 2
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Hạn nộp
14/05/2025
Mức lương
Thỏa thuận
Số lượng
2
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Địa điểm
Hà Nội
Lĩnh vực
Điện tử/ Lắp ráp
Viễn thông, Công nghệ TT
Ngành nghề
Kinh doanh/ Chăm sóc - Quản lý khách hàng
Vị trí
Nhân viên
Develop business plans based on approved strategies (Research and analyze the market, customers, competitors; create an implementation plan; develop human resources and financial management plans; create an implementation plan, etc.)
Organize and manage the execution of monthly, quarterly, and annual business plans for the Center/Business Unit.
Implementing Business Development Activities:
Search for and develop markets/customers, be responsible for the business results of the Business Center according to set targets.
Participate in business projects and provide products and services to customers in the assigned market segment (Global).
Managing Sales Activities:
Manage and oversee all business activities, sales revenue, and costs for the Business Center.
Manage sales standards and policies in accordance with the company's regulations.
Supporting the Development of Business Service Policies:
Advise on pricing policies and customer support policies: Provide data on the market, customers, and products to help the Leadership of the Business Unit propose improvements to business service policies.
Reviewing and Finalizing Periodic Reports According to Company Regulations:
Reports on business results, market/products/customers/competitors, etc.
Operating the Department Efficiently, Aiming for the Company's Overall Goals:
Plan resources (human, IT systems, etc.) to ensure that departmental goals are achieved.
Organize implementation, manage objectives, control quality, and monitor the progress of departmental tasks.
Knowledge management: Add, use, and share knowledge within the department and with related departments.
Risk management and process management: Ensure ethical standards, legal compliance, and adherence to internal processes in management areas.
Managing Human Resources:
Workforce planning: Manage all human resource-related issues in the department, identify issues that may directly/possibly impact the workforce, and propose solutions.
Performance management: Set clear priorities, goals, and guidelines for teams, provide resources to support the teams in achieving objectives, regularly monitor, evaluate, and provide timely feedback.
Training and development: Develop training plans, create learning opportunities, and provide direction/consultation to employees; participate in the recruitment process and talent development for the company.
Developing organizational culture: Build a culture of cohesion within the team.
Ký HĐLĐ, đóng BHXH đầy đủ, nghỉ 13 ngày phép năm, các ngày Lễ, Tết theo quy định Nhà nước.
Xét thưởng và xét tăng lương 2 lần/năm dựa trên hiệu suất và kết quả công việc với khả năng tăng lương đặc biệt dựa trên những thành tích nổi bật.
Cơ chế lương 3 vòng thu nhập, có thưởng KPI tháng và KPI năm.
Công thức lương gói thu nhập năm (Trung bình thu nhập 13 – 15 tháng lương/năm).
Hỗ trợ tài chính để tham gia các khóa học và kỳ thi chứng chỉ CNTT quốc tế (lên đến 100%).
Được tham gia các khóa huấn luyện, đào tạo nâng cao kỹ năng, nghiệp vụ của CMC.
Bảo hiểm chăm sóc sức khỏe tư nhân Fullerton (điều trị nội trú và ngoại trú) dành cho nhân viên.
Các chuyến đi nghỉ dưỡng hàng năm.
Kiểm tra khám sức khỏe hàng năm.
At least 2 – 5 years of experience in a Business Management position within the Telecommunications/SI/IT market, with experience working with Global Clients.
Preference for experience working with system integration (SI) units.
Knowledge of technology – telecommunications, competitors, and the international business market (preferred).
Agile, flexible, with leadership qualities and good appearance.
Good team management and leadership skills for the sales team.
Ability to work under high pressure.
Working hours: Full-time, 40 hours/week (Off on Saturdays and Sundays).
- Tên liên hệ: Phòng Hành chính nhân sự
- Địa chỉ: Tầng 11, Tòa nhà CMC, số 11 Duy Tân , Quận Cầu Giấy , Hà Nội, Việt Nam
Ngày tạo gian: 22-10-2015
Quy mô: 500 - 999
Giới thiệu CMC Telecom Công ty cổ phần hạ tầng viễn thông CMC được thành lập vào ngày 5/9/2008 là một đơn vị thành viên của Tập đoàn công nghệ CMC. Là công ty còn trẻ về tuổi đời nhưng với tiềm lực tài chính, con người và công nghệ, CMC Telecom hiện đang là một trong những nhà cung cấp các dịch vụ viễn thông hàng đầu Việt Nam. Là đơn vị viễn thông đầu tiên và duy nhất tại Việt Nam cung cấp dịch vụ Internet trên công nghệ GPON tiên tiến. Trụ sở: Tầng 15 tòa nhà CMC, Đường Duy Tân, Cầu Giấy, Hà Nội. Chi nhánh miền Bắc: Tầng 12, nhà CMC,Đường Duy Tân, Cầu Giấy, Hà Nội. CMC Telecom hiện có các chi nhánh: Hà Nội, Hải Phòng, Đà Nẵng, TP.HCM, Bình Dương Quy mô nhân sự: Hơn 800 nhân viên Email liên hệ tuyển dụng: hn.tuyendung@cmctelecom.vn Điện thoại: 04 7109 0202
Địa chỉ: Tầng 12 tòa nhà CMC, Đường Duy Tân, Quận Cầu Giấy, Hà Nội
Điện thoại: 0471090202
Website: http://cmctelecom.vn/
Lượt xem: 39023
Hạn cuối: 14/05/2025
CÔNG TY CỔ PHẦN HẠ TẦNG VIỄN THÔNG CMC - CMC TELECOM
Hà Nội Thỏa thuận 2 người
Hạn cuối: 14/05/2025
Hạn cuối: 14/05/2025
Hạn cuối: 14/05/2025
Hạn cuối: 14/05/2025
Hạn cuối: 14/05/2025
Hạn cuối: 14/05/2025
Hạn cuối: 14/05/2025
CÔNG TY CỔ PHẦN HẠ TẦNG VIỄN THÔNG CMC - CMC TELECOM
Hà Nội Thỏa thuận 2 người
Hạn cuối: 14/05/2025
Hạn cuối: 14/05/2025
Hạn cuối: 14/05/2025
Hạn cuối: 14/05/2025
Hạn cuối: 14/05/2025
Hạn cuối: 14/05/2025
Hạn cuối: 14/05/2025
CÔNG TY CỔ PHẦN HẠ TẦNG VIỄN THÔNG CMC - CMC TELECOM
Hà Nội Thỏa thuận 2 người
Hạn cuối: 14/05/2025
CÔNG TY CỔ PHẦN HẠ TẦNG VIỄN THÔNG CMC - CMC TELECOM
HCMC Thỏa thuận 2 người
Hạn cuối: 14/05/2025
Hạn cuối: 14/05/2025
Hạn cuối: 14/05/2025
Hạn cuối: 14/05/2025
Hạn cuối: 14/05/2025
Hạn cuối: 14/05/2025
CÔNG TY CỔ PHẦN HẠ TẦNG VIỄN THÔNG CMC - CMC TELECOM
Hà Nội Thỏa thuận 2 người
Hạn cuối: 14/05/2025
Hạn cuối: 14/05/2025
Hạn cuối: 14/05/2025
Hạn cuối: 14/05/2025
Hạn cuối: 14/05/2025
Hạn cuối: 14/05/2025
CÔNG TY CỔ PHẦN HẠ TẦNG VIỄN THÔNG CMC - CMC TELECOM
Hà Nội Thỏa thuận 2 người
Hạn cuối: 14/05/2025
Hạn cuối: 14/05/2025
CÔNG TY CỔ PHẦN HẠ TẦNG VIỄN THÔNG CMC - CMC TELECOM
Hà Nội 20.000.000₫ - 30.000.000₫ 2 người
Hạn cuối: 14/05/2025
Hạn cuối: 14/05/2025
Hạn cuối: 14/05/2025
Sales/ Nhân Viên Kinh Doanh Cho Thuê Mặt Bằng NEW
Hà Nội Thỏa thuận 5 người
Hạn cuối: 27/04/2025
Chuyên Viên Sales Admin Từ 1 Năm Kinh Nghiệm NEW
Hà Nội Thỏa thuận 1 người
Hạn cuối: 27/04/2025
Hạn cuối: 15/05/2025
Hạn cuối: 15/05/2025
Hàng ngàn công việc đang chờ bạn
TƯ VẤN VÀ HỖ TRỢ ỨNG VIÊN
Fanpage | 091 668 0330 VIỆC LÀM NHÀ MÁY, KHU CÔNG NGHIỆP
TƯ VẤN NHÀ TUYỂN DỤNG Mail: info@vieclamnhamay.vn
BÌNH LUẬN - PHẢN HỒI
Nội dung nhập vào không được vượt quá 5000 kí tự.