Hạn cuối: 29/11/2025
Địa điểm: HCMC | Hạn nộp: 29/11/2025 | Mức lương: Thỏa thuận | Giờ làm việc: Giờ hành chính | Số lượng cần tuyển: 1
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Hạn nộp
29/11/2025
Mức lương
Thỏa thuận
Số lượng
1
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Địa điểm
HCMC
Ngành nghề
Kinh doanh/ Chăm sóc - Quản lý khách hàng
Vị trí
Nhân viên
- Develop sourcing for merchandise from local suppliers
- Ensure suppliers have the capability and capacity to provide product in line with agreed timescales and quality standards
- Build and maintain excellent relationship and network with suppliers
- Ensure all aspects of supplier performance is properly and effectively assessed and managed, taking appropriate remedial action where necessary
- Get better condition for TOP suppliers.
- Deal with suppliers for return/exchange term
- Solve merchandiser problem
Product Management:
- Analyze 3C (Customer, Competitor & Company) pre-season with Marketing view and make Group Policy based on Line policy.
- Work with Customer Management Team (Marketing team) to propose the regular promotion plan of Groups to ensure that the range fully reflects the Core Target Group needs in terms of the complete offer.
- Research, analyze and evaluate the market to identify customer’s needs and product/range opportunities.
- Develop a range assortment that delivers Competitive Advantage in the Vietnamese Market.
- Collaborate with PB team in the development and implementation of Private Brand Strategy within the Category.
- Making 52W sales plan and SH map & C.A.P (conceptional assortment plan)
- ABC analyze and make desiton to expand item and reduce item
Pricing Management:
- Analyze 3C to propose the pricing strategy for Group in charge
- Ensure that the Pricing Strategy is fully in place and understood by Suppliers.
- FP charts analyze to make/adjust the pricing strategy according to Customer's demands changing, Market trend or Competitors' strategy
Promotion Management:
- Check Sales, Stock progress and make promotion plan for next month
- Making monthly sales plan (Focus item with sales plan, Block layout & promotion plan, Trend of sales)
- Work out 52W sales and promotion plan, event plan
- Proactively evaluate and act on results of promotional activity to implement any key learning’s.
Display management (Zoning, Layout, POG)
- Propose Sales plan in charge to OP team including display and Visual marchandsier
- Provide the design, direction and placement of the POP
- Maintain effective internal communications channel particularly with other Merchandise team, operations, sales & marketing, logistic and other functions within the organization
- Provide all necessary information and documentation is passed to supporting staff, ensuring all necessary Admin is completed in a timely and fashion manner.
Other Duties
- Any necessary task that is deemed important from time to time.
Phụ cấp tiền xăng, cơm trưa
Bảo hiểm sức khỏe dành cho nhân viên
Thưởng lương tháng 13, 14
Tham gia BHXH, BHYT, BHTN theo đúng quy định của Luật
Thưởng doanh số (theo tình hình kinh doanh công ty)
Chiết khấu khi mua hàng
Khám sức khỏe, du lịch hằng năm
Thưởng hiệu quả công việc
Hỗ trợ bảo hiểm sức khỏe dành cho người thân
Chương trình tài trợ học phí, đào tạo và phát triển năng lực
04-year experience in retail with the same category.
Customer-focused
Show the passion of the merchandise career.
Good communication and negotiation skills.
Self-disciplined with ability to work independently and under pressure.
Self-disciplined with ability to manage & support well under staff
Strong analytical ability and good in data/ figures.
Abilities to use computer, office programs and database.
Fluency in Vietnamese and English languages (both written and oral).
Ngày tạo gian: 28-12-2018
Quy mô: 1.000 - 4.999
AEON hiện là một trong những tập đoàn thương mại bán lẻ lớn nhất trên thế giới với 179 liên doanh trong và ngoài nước Nhật Bản. Được thành lập từ năm 1758, với lịch sử trải dài trên 250 năm, Tập đoàn AEON là một trong những nhà bán lẻ lâu đời nhất tại Nhật Bản. Trong suốt quá trình hoạt động của mình, Tập đoàn AEON duy trì một cam kết không hề thay đổi đó là luôn đặt ra tiêu chí “Khách hàng là trên hết”. Nguyên tắc cơ bản của Tập đoàn AEON chính là hướng tới một xã hội thịnh vượng, ổn định và hòa bình thông qua hoạt động bán lẻ. Với trách nhiệm đó, Tập đoàn AEON đã có được lòng tin của khách hàng cũng như mở rộng hoạt động kinh doanh không chỉ tại Nhật Bản mà còn tại các quốc gia khác trong khu vực Châu Á trong một khoảng thời gian dài.
Địa chỉ: Aeon Bình Tân - Số 1 Đường số 17A, phường Bình Trị Đông B, quận Bình Tân, TP.HCM
Điện thoại: 028062887711
Website: aeon.com.vn
Lượt xem: 26845
Hạn cuối: 29/11/2025
Hạn cuối: 29/11/2025
Hạn cuối: 29/11/2025
Hạn cuối: 29/11/2025
Hạn cuối: 29/11/2025
Hạn cuối: 29/11/2025
CÔNG TY TNHH AEON VIỆT NAM - CHI NHÁNH TP. HỒ CHÍ MINH
HCMC Thỏa thuận 1 người
Hạn cuối: 29/11/2025
Hạn cuối: 29/11/2025
Hạn cuối: 29/11/2025
Hạn cuối: 29/11/2025
Hạn cuối: 29/11/2025
CÔNG TY TNHH AEON VIỆT NAM - CHI NHÁNH TP. HỒ CHÍ MINH
HCMC Thỏa thuận 1 người
Hạn cuối: 29/11/2025
Hạn cuối: 29/11/2025
Hạn cuối: 29/11/2025
Hạn cuối: 29/11/2025
Hạn cuối: 29/11/2025
Hạn cuối: 29/11/2025
Hạn cuối: 29/11/2025
Hạn cuối: 29/11/2025
Hạn cuối: 29/11/2025
Hạn cuối: 29/11/2025
Hạn cuối: 29/11/2025
Hạn cuối: 29/11/2025
Hạn cuối: 29/11/2025
Hạn cuối: 29/11/2025
Hạn cuối: 29/11/2025
Hạn cuối: 29/11/2025
Hạn cuối: 29/11/2025
CÔNG TY TNHH AEON VIỆT NAM - CHI NHÁNH TP. HỒ CHÍ MINH
HCMC Thỏa thuận 1 người
Hạn cuối: 29/11/2025
Hạn cuối: 29/11/2025
Hạn cuối: 29/11/2025
Hàng ngàn công việc đang chờ bạn
TƯ VẤN VÀ HỖ TRỢ ỨNG VIÊN
Fanpage | 091 668 0330 VIỆC LÀM NHÀ MÁY, KHU CÔNG NGHIỆP
TƯ VẤN NHÀ TUYỂN DỤNG Mail: info@vieclamnhamay.vn
BÌNH LUẬN - PHẢN HỒI
Nội dung nhập vào không được vượt quá 5000 kí tự.